قدس آنلاین- تبریز: رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی از نظارت جدی این ستاد بر اعمال و رفتار نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس خبر داد و گفت: ۳۲۰ نفر در استان برای انتخابات آینده مجلس برای کسب ۱۹ کرسی مجلس اعلام آمادگی کرده‌اند.

اعلام آمادگی ۳۲۰ نفر برای ۱۹ کرسی مجلس در آذربایجان‌شرقی/ ارسال ۳ هزار گزارس و ثبت در پرونده کاندیداهای احتمالی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید شبستری در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، اظهار داشت: در این زمینه تاکنون بیش از 3 هزار گزارش و خبر به وزارت کشور منعکس شده است که همه در پرونده کاندیداهای احتمالی ثبت شده است.

 


وی با تاکید بر عدم دخالت مسئولین و روسای ادارات به نفع یا ضرر کاندیداها، افزود: هیچ مسئولی حق دخالت در تبلیغات کاندیدایی را ندارد و در صورت مشاهده، این افراد از سمت خود برکنار خواهند شد.

شبستری با تاکید برعدم توصی‌ پذیری روسای ادارات، گفت: رعایت قانون برای همه الزامی بوده و قانون باید به صورت مساوی و با عدالت برای همه اجرا شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از اعلام آمادگی تعداد 320 نفر در این استان برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: 25 نفر از مجموع افراد فوق در حوزه انتخابیه اهر و هریس فعال هستند.

وی ادامه داد: در برخی موارد روسای برخی ادارات و بانک‌ها فقط با توصیه به شهروندان خدمات می‌دهند که این امری نابخشودنی است و از فرمانداران تقاضا داریم با این مسئولان برخورد جدی کرده و چنین مسئولی در دولت تدبیر و امید جایی ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به حساسیت حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات آتی خطاب به مسئولین ادارات و نهادها، گفت: انتخابات با حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه معنا پیدا می‌کند و دنیا این انتخابات را رصد خواهد کرد.

وی افزود: بر این مبنا بر مجریان انتخابات واجب و لازم است در نهایت بی‌طرفی برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و شفاف با حضور و مشارکت تمام گروه های سیاسی و اجتماعی را رقم زده و مردم را به حضور حداکثری دعوت کنند.

شبستری با اشاره به هفته بسیج، گفت: بسیج گرامیداشت یاد و خاطره کسانی است که به صورت مخلصانه و بدون چشم داشت تمام تلاش خود را در جهت دفاع از این مملکت انجام دادند و اگر رشادت های بسیجیان و دلاورمردان نبود امروز این آرامش و امنیت در کشور ما حاکم نبود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.