قدس آنلاین-ایلام: غلامرضا محمدمرادی: مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: تمام تجهیزات لازم برای پوشش زنده حضور معنوی زائران در مرز مهران فراهم شده است.

پوشش زنده حضور معنوی زائران در مرز مهران تا پایان اربعین

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علیرضا شیروی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه از فردا تا پایان کامل مراسم اربعین و از ساعت 10 صبح تا اواخر شب، تمام برنامه ها بصورت زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز ایلام با توجه به وظیفه استانی و ملی که دارد، برای پوشش کامل و جامع برنامه های مراسم اربعین حسینی، تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز ایلام تمام امکانات و تجهیزات رادیو و تلویزیونی خود را در مرز مهران فراهم کرده است، افزود: 2 ایستگاه ماهواره ای و زمینی در پایانه مرزی مهران استقرار یافته است تا  به نحو شایسته ای بتوانیم این رویداد عظیم مذهبی، دینی و فرهنگی را پوشش دهیم و بهتر از سال گذشته منعکس نماییم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با بیان اینکه هم اکنون 2 استودیو نیز در پایانه مرزی و در کنار ایستگاه ماهواره ای مستقر است، بیان داشت: این استودیوها از ابتدای آذرماه سالجاری روزانه با تمام شبکه های سراسری به صورت زنده و مستقیم ارتباط مستمر دارند.

علیرضا شیروی با اشاره به اینکه گزارشگران ما نیز برای پوشش این مراسمات معنوی اخبار ویژه ای تدارک دیده اند، یادآور شد: معمولاً در شبکه های سراسری و بویژه در برنامه خبری ساعات 14 و 21 خبار متنوعی از مرز مهران از طریق شبکه های سراسری( یک و خبر ) پخش شود.

وی با بیان اینکه تمام تجهیزات لازم برای پوشش زنده حضور معنوی زائران در مرز مهران فراهم شده است، خاطرنشان ساخت: تلاش خواهد شد تا در این مدت و در سه حوزه صدا، سیما و خبر این راهپیمایی بزرگ شیعیان را بطور کامل و جامع پوشش دهیم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام با تأکید بر اینکه برای پوشش مناسب این رویداد عظیم، با شبکه های مختلف سراسری در مرکز هماهنگی ها و رایزنی های لازم انجام شده است، تصریح کرد: قطعاً سهم استان ایلام برای انتشار و انعکاس این مراسم معنوی در شبکه استانی و شبکه های سراسری بیش از سال گذشته خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.