قدس آنلاین- لرستان: كنترل مرگ و مير مادران باردار يكي از اقدامات خوب ، موثر و به موقع متوليان بهداشت استان است كه با تلاش های بسيار محقق شد.

كنترل مرگ و مير مادران باردار در لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، ریيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان گفت: به لطف خداوند متعال و با توجه به پايش هاي مستمر زنان باردار در نقاط  مختلف  استان و انجام مداخلات موثر و به موقع از ابتداي سال تا به امروز كه هشت ماه از سال مي گذرد تنها يك مورد مرگ مادر باردار اتفاق افتاده كه اين شاخص بسيار مهمي در ارتقاء كيفيت خدمات بهداشت و افتخاري بسيار بزرگ براي متوليان سلامت لرستان و دانشگاه علوم پزشكي استان است.

دكتر ساكي اظهار داشت: آموزش مستمر كاركنان دانشگاه در رده ها و سطوح مختلف را امري بسيار مهم در ارتقا و كارآمدي در حوزه سلامت برشمرده و بر تداوم آن تاكيد كرد.

شايان ذكر اينكه در اين نشست، ضرورت و اهميت تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، بررسي وضع موجود، استانداردهاي شبكه بهداشت و درمان و دستور العمل هاي در اين زمينه توسط مديران و كارشناسان حوزه بهداشت تشريح و تبيين گرديد و در پايان نيز مديران شبكه ها به بيان ديدگاه ها، نقطه نظرات و مسائل حوزه كاري خود پرداختند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.