قدس ‌آنلاین- تبریز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از ورود قریب‌الوقوع ۳۳ دستگاه اتوبوس نوسازی شده به ناوگان اتوبوسرانی شهر خبر داد.

۳۳ دستگاه اتوبوس نوسازی شده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  شمس‌الله فیروزیان اظهار داشت: سومین گروه اتوبوس‌های نوسازی شده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده داده شده 33 دستگاه از اتوبوس‌های مذکور با همت و تلاش کارکنان اتوبوسرانی این مهم به مرحله عملیاتی رسیده و انشاءالله شاهد راه‌اندازی این اتوبوس‌ها در ناوگان اتوبوسرانی شهر خواهیم بود.
فیروزیان ضمن ابراز رضایت از نحوه نوسازی اتوبوس‌ها تصریح کرد: این اقدام مصداق بارز در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه حمل و نقل عمومی است که با ورود این اتوبوس‌ها به چرخه خدمت شاهد افزایش اتوبوس، کاهش زمان انتظار مسافر و خروج اتوبوس‌های فرسوده از چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی خواهیم بود.
وی استفاده از دانش و تکنولوژی تولید داخل، کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از هدر رفت سرمایه را از جمله مزایای پروژه نوسازی اتوبوس‌ها دانست و تصریح کرد: ارتقاء سطح کمی و کیفی ناوگان، کاهش آسیب‌پذیری از روند تغییرات بازار، اتکاء به سرمایه و ارزش‌های ملی در پروژه مذکور مد نظر قرار گرفته که همه اینها برگرفته از انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی است.
مدیرعامل اتوبوسرانی شهر تبریز افزود: نوسازی اتوبوس‌ها مطابق با استانداردهای خودروسازان اجرا شده و بدنه و اطاق‌ها کاملا به صورت سند پلاست کار شده و رنگ تمام اتوبوس‌ها نیز به صورت کوره‌ای انجام گرفته و برای کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی موتورهای جدید بر روی اتوبوس‌ها نصب شده است.
فیروزیان تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد 30 دستگاه از اتوبوس‌های نوسازی شده با خروج اتوبوس‌های فرسوده در خطوط نسبت به ارائه خدمات‌رسانی در خدمت شهروندان هستند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.