ایلام – محمدرضا محمدمرادی: وزیر اطلاعات گفت: از لحاظ امنیتی، اجرایی، شرایط برای اقامت زائران و نیز امکانات مربوط به تغذیه، پذیرایی، حمل و نقل، مسایل بهداشتی و...،

 مرزهای کشور در امنیت کامل است

 وضعیت مرز بین‌المللی مهران نسبت به سال گذشته متفاوت و بسیار بهتر شده است.

حجت الاسلام سیدمحمود علوی در بازدید از مرز و پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به برکت مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌های امنیتی، نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و حمایت قوه قضاییه، امنیت خوبی در جمهوری اسلامی برقرار است.

وی با اشاره به اینکه امروزه کشورهای همسایه به وضعیت ایده آل امنیت ما غبطه می‌خورند و آرزو می‌کنند این گونه امنیتی را داشته باشند، افزود: به لحاظ امنیتی با توجه به حساسیت زمانی و تلاشی که دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) برای آسیب رسانی دارند، با نیروهای امنیتی کشور دوست و برادر عراق همکاری‌های ممکن صورت گرفته تا احتمالات ضدامنیتی را به صفر برسانیم.

 روادید عراق در مهران صادر نمی‌شود

معاون امنيتی- انتظامی وزارت کشور نیز گفت: زائران باید روادید و گذرنامه قانونی و معتبر همراه داشته باشند، زیرا مقام‌های عراقی از ورود افراد بدون گذرنامه و روادید به خاک کشورشان جلوگیری می‌کنند.

سردار حسین ذوالفقاری در بازدید از مرز بین‌المللی مهران افزود: در مرزهای کشور به هيچ وجه روادید صادر نمی شود و زائران باید با  روادید و گذرنامه معتبر در مرزها حضور یابند تا زمینه خروج شان از مرز فراهم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.