۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
کد خبر: 324822

ماجرای خضرایی نامی که تصویرش در کنار چهارده دختر مینی ژوپ پوش با آرایش‌های غلیظ و حالات زشت و خلاف متانت زن ایرانی در فضای مجازی پخش شد

پلیس فتا در صحنه است

و فحش‌های رکیک و مستهجن از جنس فحش‌های لات مآبانه نثار او شد، با دستگیری این جوان که می‌گوید شاگرد مغازه املاکی است به وسیله پلیس فتا، بنا به شکایت خانواده‌های دخترانی که در عکس‌ها کنار او یا در بر او نشسته بودند و مصاحبه وی که اظهار پشیمانی می‌کرد گویا پایان یافته است. همچنان تصاویر دیگری از یک مشت جوانان مهار گسیخته موی سر از پشت به کش بسته در کنار دخترانی از جنس و قبیله خودشان در فضای مجازی انتشار می‌یابد که موجب شرمساری هر ایرانی است. آخر این چه آفتی است که به جان جامعه ما افتاده است؟

خانواده‌هایی که از این جوان سبکسر بی‌سواد پررو شکایت کرده‌اند که چرا تصاویر دختران آنان در کنار این پدیده در اینترنت منعکس شده و دست به دست می‌گردد، چرا از خود نمی‌پرسند چگونه فرزندانی این چنین فرهیخته و با فرهنگ و اخلاق تربیت کرده‌اند که در کنار هر کس و ناکسی عکس برمی‌دارند و بعد پشت به دوربین با لباس مشکی ایستاده اظهار تعجب و پشیمانی می‌کنند! در تصاویری که از این جوان (که اینک لباس آبی راه راه زندان به تن دارد) در فضای مجازی نشر یافته، او در اتاق‌ها و سالن‌های مجلل کنار میز انواع مشروبات قاچاق گرانبها و انواع مسکرات دیده می‌شود. برای مردم باور کردنی نیست این جوان بوالهوس واقعاً شاگرد بنگاه معاملات ملکی یا هر نوع پیشه وری باشد و اجاره نشین بوده این خانه‌ها و آن حیاط مجهز و استخر با آن همه درختان و آن خودروهای آخرین مدل به دوستانش تعلق داشته و وی ضیافت‌های خود را در خانه دیگران برگزار کرده باشد. آخر چه کسی می‌آید به یک شاگرد مغازه املاک ملکی و بنگاهی اجازه دهد از کوشک و ویلای او استفاده کند و در آنجا ضیافت بدهد؟ این شاگرد املاکی از کجا توانایی داشته آن میزهای مجلل پر از غذا و اشربه را فراهم آورد؟

مردم، مردم ساده لوحی نیستند. دختران نومن کلاچر ایرانی را خوب می‌شناسیم. دخترانی که یک کلاهبردار از زندان آزاد شده دو سال پیش با در اختیار گرفتن یک اتومبیل سانتافه توانست ده‌ها تن از آنان را بفریبد و پول و موبایل و جواهراتشان را بدزدد آیا با آن همه اخ و پیف و ژست و ادا و آن موهای رنگ طلایی کرده بدون تناسب با پوست سبزه صورت و هزار ادعا و طنطنه و از خودراضی بودن حاضر می‌شوند در کنار یک شاگرد مغازه فقیر مستأجر بایستند و آن طور خود را در بر او رها کرده در حال بوسه زدن به این دون ژوان لومپن و بی‌سواد عکس بردارند؟ لابد تصور می‌کردند در کنار بچه میلیاردی عکس برمی‌دارند دیده‌اید که یک جوان تحصیلکرده و نجیب و شرافتمند، وقتی به خواستگاری هر دختر معمولی از طبقات متوسط و پایین می‌رود با چه تقاضاهای عجیبی از قبیل 250 تا 500 و 1000 سکه طلا مهریه، همین طور این موضوع که باید آقا داماد اتومبیل گران قیمت (نه پژو و پراید) و خانه یا آپارتمان شخصی داشته باشد مواجه می‌شود.

13 میلیون دختر ایرانی ازدواج نکرده وجود دارند که سال به سال بر سن و سال آنان افزوده می‌شود.

میلیونها جوان ایرانی هستند که به 40 سالگی نزدیک می‌شوند و از ترس هزینه‌های کلان ازدواج و اجاره یا خرید آپارتمان هزینه‌های میلیونی زایمان (که حتماً باید سزارین باشد!) ازدواج را از یاد برده‌اند. آخر چگونه این دختر خانم‌ها را که امروز خود و والدینشان از این دون ژوان بی‌سواد عامی شکایت کرده‌اند (شیوه سخن گفتن او در آن کلیپ را که التماس می‌کند از تکثیر تصاویرش خودداری کنند، بشنوید) فریب خورده و کنار یک شاگرد املاکی عکس گرفتند؟ این کارگر مستأجرنشین از کجا آن ویلاها، استخر شنا، باغچه و خانه اشرافی را به امانت در اختیار داشته است؟ شما مطمئن باشید این جوان نه شاگرد مغازه است نه مستأجر. آن دخترها با آن آرایش زشت و مهوع و موهای رنگ کرده خیال شکار یک شوهر میلیاردر داشته‌اند و بس به نظر می‌رسد همان گونه که این جوان نادان اعتراف کرده موبایل پر از تصاویر او گم شده یا به وسیله یکی از دوستانش که به او حسادت می‌کرده ربوده و به قصد انتقامجویی در فضای مجازی قرار گرفته و هدف کاربر یا کاربرانی که این کار را کرده‌اند شانتاژ یعنی ترساندن او و اخذ پول از وی بوده است.

مقام‌های پلیس فتا باید به بازداشت و تحویل دادن این جوان به مراجع قضایی اکتفا نکنند. دخترانی که با آن وضع زننده کنار یک جوان نامحرم نیمه برهنه عکس گرفته‌اند نیز باید مؤاخذه شوند. پلیس فتا باید آن اراذل و اوباشی که با فحش‌های ناموسی و مستهجن این تصاویر را منتشر کرده‌اند شناسایی و بازداشت کرده تحویل مراجع قضایی دهد. شرم آور است عده‌ای اوباش ولگرد از اختراعی شگفت انگیز چون اینترنت برای مبادله فحش‌های چارواداری استفاده کنند. این جوان یا خود از ثروتمندان رانت خوار و مفتخوار است که خانواده‌اش لوسش کرده و خانه‌اش محل تردد و مهمانی‌های زشت و خلاف اخلاق بوده و یا واسطه و عامل جذب دختران به چنین محفلی بوده و برای دیگران پادویی می‌کرده است. در هر صورت عفت عمومی از این تصاویر و بویژه آن بخش‌های کثیف خدشه‌دار شده و هم این جوان، هم آن خانم‌های عفیفه و هم کاربرانی که این تصاویر را نشر داده‌اند باید تحت پیگرد قرار گیرند. متأسفانه مناظری از قبیل این دختران و حتی زنان که پا به سن گذاشته‌ای که با این سر و وضع در جشن‌های عروسی شرکت می‌کنند زیاد دیده می‌شود و گویا تبلیغات زیاد مؤثر نبوده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پوریا IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    1 0
    متی کوتا بیا
  • میترا IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    0 1
    دمت گرم اقای معتضد واقعا حرف دلمو زدید
  • جهان IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    2 0
    ايشان در جامعه كاري مكرده بلكه در حريم خصوصي خودش بوده و ربطي به من وشما نداره ولي اختلاس كنندگان و رانت خواران كه باعث اين مشكلات شدند كه جوانها نميتوانند عروسي كنند را بايد به محاكمه و دار كشيد شما به بي راهه رفتي استاد به زندگي خصوصي افراد وارد شدي حالا كه وارد شدي برو بيين مواد مخدر چه به روز جوانهاي مملكت و زندگي انها اورده است هيچ كس مثل شما زندگي نميكنه شما هم نثل ديگران زندگي نميكني با برخورد با چند دختر هم جامعه پاك نميشه جامعه نياز به پاكسازي داره ازجمله تفكر بسته شمت
  • شیعه IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    0 0
    این اختلاس شده بهانه برای کثافت کاری برخی معلوم ا لحال. یعنی چی توی فضای شخصی اش بوده. دختر و پسر هر غلطی دلشون میخوادمی کنند بعد میگن شخصی بود شخصی بود.اخلاق چی میشه؟ متانت نجابت