مهدی توحیدی: قدس ویژه خراسان - پروژه ۵۱۲ واحدی مسکن مهر شهر رضویه روز گذشته با حضور استاندار خراسان رضوي و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسؤولان و مقام‌های کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید.

 بهره‌برداری از پروژه ۵۱۲ واحدی مسکن مهر در شهر رضویه

به گزارش خبرنگار ما، مراسم بهره‌برداری همزمان از هزار و 100 واحد مسکن مهر در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر استان نیز انجام شد.

در این مراسم، استاندار خراسان رضوي با اشاره به اینکه یکی از نهادهایی که امام راحل بنای آن را گذاشتند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود، افزود: نگاه به مناطق محروم و آنچه در شعارها و اهداف انقلاب اسلامی بود، یکی از اهداف تشکیل این بنیاد است.

رشیدیان با اشاره به اینکه اقدام‌های خوبی در تمامی دستگاه‌ها از جمله آستان قدس رضوي برای ساخت این پروژه انجام شده است، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری بنیاد مسکن و دولت منشأ خدمات فراوانی برای این استان و نقاط محروم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: محرومیت‌های خراسان رضوي بسیار زیاد است که در بسیاری از مواقع این محرومیت‌ها در پایتخت معنوی کشور موجب شگفتی و تعجب مسؤولان کشور می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور هم در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع 348 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر احداث و در حال احداث است که از این شمار 293 هزار واحد آن را تحویل داده‌ایم که بقیه آن‌ها تا اواسط سال آینده به پایان خواهد رسید.

مهندس تابش با اشاره به اینکه در خراسان رضوي از 348 هزار واحد حدود 19 هزار و 500 واحد در دست احداث است، افزود: از این شمار بیش از 95 درصد واحدها به اتمام رسیده و در اختیار مردم قرار داده شده است.

وی سال آینده را سال پایانی مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر دانست.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوي نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر شهر رضویه از سال 91 با همکاری و همیاری آستان قدس رضوي آغاز شده است، افزود: پروژه 512 واحدی شهر رضویه بخشی از یک هزار و 262 واحدی است که در قالب مسکن مهر در این شهر کوچک ساخته شده است.

موسوی نیا ادامه داد: همزمان با افتتاح 512 واحد شهر رضویه، 588 واحد مسکن مهر در 25 شهر از شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان به بهره‌برداری رسید و ساخت یکهزار و 200 واحد مسکن شهری در مشهد و برخی شهرهای دیگر استان آغاز شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.