رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: آزاد سازی قیمت بلیت هواپیما برای شرکت های هواپیمایی امری ضروری است و تا پایان سال قیمت بلیت هواپیما آزاد می شود.

آزادسازی قیمت بلیت هواپیما تا پایان سال
به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، عابدزاده در حاشیه گشایش نمایشگاه بین المللی صنعت هوایی و فضایی ایران گفت: قیمت بلیت عتبات کنترل کامل شده است و اکثر بلیت ها فروخته شده و کسانی که تخلف کرده اند پیگیری می شود.
وی افزود: موارد تخلف نیز در خصوص قیمت بلیت هواپیما گزارش شده و با پیگیریهای لازم به مسئولان ذیربط ارجاع داده شده است.
عابدزاده تصریح کرد: آزادسازی بلیت ها باید در گذشته صورت می گرفت که قسمتی از آن در سال گذشته صورت گرفت و تاپایان سال به طور کامل قیمت بلیت هواپیما آزادسازی می شود.
وی تصریح کرد: باید از نرخی  که به شرکت های هواپیمایی تحمیل می شد فاصله بگیریم تا شرکت ها بتوانند ناوگان خود را بهینه کنند .
عابد زاده ادامه داد: نرخی که به آنها تحمیل می شود باعث شده است تا شرکت های هواپیمایی قادر به نوسازی ناوگان خود نشوند.
وی افزود: همه شرکت های هواپیمایی خارجی در صدد هستند تا هواپیما به ایران بفروشند.
 
کشور نیازمند 500 فروند هواپیما است
رئیس سازمان هواپیمایی با اشاره به نیاز 500 فروند هواپیما در کشور گفت: باید برای رسیدن به بازارهای جهانی در بخش هوایی زمینه ارائه خدمات را فراهم کنیم.
عابدزاده در گشایش ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت هوایی و فضایی ایران گفت: این نمایشگاه از عزم ایران را برای سازندگی صنعت نشان می دهد.
وی ادامه داد: بیش از 2.5 تریلیون دلار در سطح جهان در صنعت حمل و نقل هوایی تولید می شود و 3.4 کل گردش مالی دنیا در این صنعت است .
عابدزاده  افزود: 3 میلیارد مسافر و 60 میلیون تن بار معادل 40 درصد کل بار دنیا در این صنعت جابجا می شود.
وی تصریح کرد: قرار گرفتن ایران در منطقه خاورمیانه فرصت طلایی برای استفاده از بازار حمل ونقل هوایی است.
عابدزاده تصریح کرد: بسیاری از ناوگان های حمل و نقل هوایی با سن بالا در کشور وجود دارد .
وی درباره قوانین منسوخ شده در سازمان هواپیمایی گفت: یکی از مسائل سازمان هواپیمایی اصلاح قوانین و مقررات این سازمان است زیرا مدل بهره برداری از امکانات منسوخ شده است و باید تغییر ساختار هواپیمایی کشور متناسب با نیاز کشور باشد.

فعالیت ۳۷۵ شرکت در بخش ساخت قطعات یدکی هوافضا
رئیس مرکز ملی فضایی گفت: درکشور ۳۷۵ شرکت در بحث ساخت قطعات فعالیت دارند و تاکنون ۵۱  مورد تبدیل به شرکتهای دانش بنیان شده است.
منوچهر منطقی در گشایش ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت فضایی و هوایی ایران گفت: دربخش هوایی یک ظرفیت 300 میلیارد دلاری اشباع نشده وجود دارد و با توجه به اینکه کشور ما در این صنعت در وضعیت خوبی قرار دارد می تواند از این بازار به نحو مناسب استفاده کند.
منطقی افزود: جدیدترین دستاوردها ، پیشرفتها و صنایع و قطعات مختلف صنایع هوایی واحدهای تولیدی ، تجاری و تحقیقات داخلی و همچنین تولیدات شرکتهای خارجی در این نمایشگاه به معرض تماشا گذاشته شد.
وی ادامه داد: استقبال خوب کشورها و شرکتهای خارجی برای حضور در این نمایشگاه دیده می شود و از میان 158 شرکت 23 شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.