قدس آنلاین: جلسه راهداري پيش از زمستان جهت آمادگي هرچه بيشتر بين ادارات راه و شهرسازي و پليس راههاي خراسان شمالی برگزار شد.

نشست طرح زمستانه بين ادارات راه و شهرسازي و پليس راههاي خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با توجه به نزديك بودن ايام اربعين حسيني و بحث هئيت هاي پياده روي كه ازمحورهاي استان به حرم رضوي مشرف مي شوند ،راه به عنوان یکی از مسائل مهم در  خدمات رسانی هر چه مطلوب تر دیگر دستگاه ها در اين ایام است.

مهندس مشتری عنوان كرد:دراين ايام راهداران در كنار پليس مشتركا به فعاليت مي پردازندو در تعامل باهم به زائران خدمات رساني مي كنند .

وی متذکر شد: بايد تمام تلاش خود را به كار بگيريم و همفكري و همدلي بين راهداري و پليس راه را بيشتر كنيم تا يك بستر امن براي زائرينامام هشتم (ع) ايجاد كنيم و سوانح را به حداقل برسانيم.

وی یادآور شد: در بحث راهداري زمستاني نيز با توجه به پيش بيني پديده آل نينو بايد آمادگي لازم در برابر سرماي احتمالي را داشته باشيم  كه شن و نمك مورد نياز تهيه شده و مقداري نيز از سال گذشته ذخيره كرده ايم .

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: شن و نمك پاشي بهتر است براي حوزه هاي خطر ساز انجام شود زيرا شن و نمك پاشي باعث تخريب جاده ها و آسفالت مي شود.

 مهندس مشتري تصريح كرد: بهتراست به رانندگان نيز در مواقع نياز تذكر داده شود تا زنجير چرخ ببندند تا  تصادفات را به حداقل برسانيم.

وي از روساي شهرستانها خواست تابه اصلاح و رفع نواقص در جاده ها بپردازند و در مكانهايي كه لازم است تابلو علائم و اصلاح شيب شيرواني ها انجام پذيرد تا مشكلات در حوزه ي راهها كمتر شود كه بتوانيم اين زمستان را با حوادث و سوانح كمتر پشت سر بگذاريم.

در پايان نيز سرهنگ حسين زاده رئيس پليس راه استان بيان كرد: ضرورتا طبق پيش بيني ها بحث زمستان سرد و لغزندگي و بارش شديد را در پيش رو داريم  پس بهتر است آمادگي و آموزش لازم صورت پذيرد تا غافلگيري انجام نشود وهمكاريها را به حداكثر برسانيم تا سوانح و حوادث و ترافيك و مسدود شدن محورها را به حداقل برسانيم .

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.