قدس آنلاین: فرمانده يگان ويژه انتظامي خراسان شمالي با اشاره به نقش موثر مردم در امنيت، گفت: يگان ويژه با رويکرد اجتماعي همواره در کنار و همراه مردم است.

رويکرد يگان ويژه اجتماعي محور است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ "احمد طباخ گوهرشاد" در جلسه تعاملي با سرهنگ "حيدر اقبالي مطلق" معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از اقدامات مطلوب اين معاونت در طول هفته ناجا و انعکاس عملکرد يگان ويژه تقدير و تشکر کرد. 

وي با اشاره به اينکه يگان ويژه نيرويي هميشه آماده است، افزود: برخورد با اغتشاشات و تجمعات غيرقانوني در جامعه يکي از مأموريت هاي اصلي اين يگان است.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: برخورد با جرايم خشن، سرقت هاي مسلحانه و کمک به واحدهاي انتظامي در مواقع ضروري از ديگر مأموريت هاي يگان هاي ويژه است.

فرمانده يگان ويژه فرماندهي انتظامي خراسان شمالي با بيان اينکه هر کجا و هر زمان که مردم نياز به کمک داشته باشند يگان ويژه بصورت ضربتي وارد عمل مي شود، تصريح کرد: يگان ويژه با رويکرد اجتماعي محور همواره در کنار و همراه مردم است.

سرهنگ"طباخ" همچنين با اشاره به راه اندازي قرارگاه ظفر، خاطرنشان کرد: خدمات رساني يگان ويژه به زائران اربعين حسيني در  پايانه هاي مرزي نمونه بارز همراهي اين يگان با مردم است.

وي در ادامه بر افزايش تعاملات بين واحدهاي مختلف در ناجا تأکيد و خاطرنشان کرد: تعامل بين واحدهاي مختلف نيروي انتظامي باعث افزايش کارايي و موفقيت در مأموريت ها مي شود.

فرمانده يگان ويژه فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالي به اجراي 15 برنامه يگان ويژه استان به مناسبت هفته ناجا در مدارس اشاره کرد و بيان داشت: انعکاس برنامه هاي اين يگان در رسانه ها به خصوص صدا و سيما باعث افزايش روحيه و کارآمدي نيروها مي شود.

سرهنگ "حيدر اقبالي مطلق" معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالي نيز در اين جلسه با تاکيد بر اهميت اصل تعامل و همدلي گفت: رويکرد معاونت اجتماعي بر تعامل ، همکاري و همدلي با ديگر يگان هاي درون سازماني و برون سازماني است.

وي با بيان اينکه با تعامل و همکاري شاهد پيشرفت در کارها بوده ايم، افزود: هر چقدر تعامل و همکاري بين ادارات و سازمان ها بيشتر شود به همان اندازه موفقيت در ماموريت ها و امورات نيز افزايش پيدا مي کند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان در ادامه با بيان اينکه تعامل و همکاري نهادهاي اجتماعي در جامعه احساس امنيت را ارتقاء مي بخشد، خاطرنشان کرد: امنيت يک توليد جمعي و محصولي اجتماعي است و هر چه ارتباط و همکاري نهادها و دستگاه هاي مسئول در حفظ نظم و امنيت، نزديک و منسجم تر باشد به همان ميزان نتيجه رضايت بخش و امنيت حاصل و پايدارتر خواهد بود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.