قدس آنلاین – سبزوار : فرمانده گروه ۴۷ مهندسی سلمان شهرستان سبزوار گفت :بدوت تردید بسیج و تفکرناب بسیجی تقویت کننده راه سعادت بشری است و مانند چراغ اتاق عمل پر نور و درخشش آن جهانی می باشد . 

بسیج نسخه  شفا بخش برای همه مستضعفان و قابل تحقق در تمام نقاط جهان است

سرهنگ پاسدار دکتر محمد آروین بمناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بفرمان امام راحل (ره ) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار افزود : بسیج از برکات و الطاف خداوند متعال بوده است که بر ملت بزرگوار ایران و انقلاب اسلامی ارزانی شد .

وی ادامه داد : واژه زیبای بسیج ، شجره طیبه ای است که در حوادث گوناگون ، بحرانهای طبیعی و انسان ساز و درهشت سال دفاع مقدس با ایثار، خلوص ، فداکاری و شهادت طلبی کشور و ایران را بیمه کردو اینک جهان اسلام به آن چشم دوخته است .

وی با بیان اینکه بسیج منحصر به قلمرو و جغرافیای ایران نیست بلکه نسخه ای  شفا بخش برای همه مستضعفان و قابل تحقق در تمام نقاط جهان و از یادگاران حضرت امام خمینی (ره ) می باشد تصریح کرد : این درخت بارور اسلام ریشه اش در سرزمین اسلام واندیشه و تفکرش در روح و روان مومنین شکل گرفته و مانند شمشیر ذوالفقاربرنده و دو لبه تیز دارد که صد البته پشتیبان بزرگی برای امنیت، عزت ، شرف و اقتدار در عرصه های نوین می باشد .

 سرهنگ آروین با تشریح اهداف مثبت بسیج درباز سازی و بازتوانی تمام عرصه های علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی ، اعتقادی ، امنیتی و مذهبی ، یاد آور شد : بسیج با عمق بخشی ، هدایت ، کنترل تاکتیکها و تکنیکهای علمی ، تخصصی، اجرایی ، فنی ،مانور آموزشی ، رزمایش ، تجهیزات و ... ،باعث توانمند سازی انسانهای پاک و مخلص بجهت بالا بردن توان دفاعی و رزمی کشور عزیز ایران می شود .

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس در عین حال تمسک جستن به ائمه اطهار را رمز بقای اسلام دانست و اظهار داشت : تمام آحاد جامعه اسلامی مطیع محض ولایت فقیه می باشند و در راه تداوم اسلام ناب محمدی(ص) ، حفظ دستاوردهای انقلاب و آرمانهای امام راحل (ره) و پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا... امام خامنه ای از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند بود . /  انتهای پیام  

  

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.