قدس آنلاین لرستان -بسیج یک نهاد انقلابی است که از بطن مردم و برای خدمت به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شده است و حاكم شدن تفكر بسیجی می تواند ما را در تربیت دانش آموزان خودباور و خداباور کمک کند.

تفكر بسيج به دنبال دانش آموزان خود باور و خداباور

به

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مديركل آموزش پرورش در آستانه سالروز بسیج مستضعفین با اشاره به وجود 15 هزار فرهنگی بسیجی و 160 هزار دانش آموز بسیجی در لرستان گفت: اگر بسیج و تفکر بسیجی نبود انقلاب ما به این سرعت نمی توانست در کشورهای منطقه و در میان حق طلبان جهان نفوذ کند و به الگوی حرکت های اسلام خواهی و  عدالت طلبی مبدل شود .

کریمی فر در ادامه زیباترین و معنوی ترین خاطره زندگی خود را مربوط به دوران نوجوانی در جبهه های حق علیه باطل بر شمرد و اظهار داشت: افتخار می کنم که در دوران نوجوانی به عنوان یک بسیجی در کنار رزمندگان اسلام به دفاع از کیان اسلام و آرمان های انقلاب مشغول بودم.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سند چشم انداز کشور در افق 1404 بر جایگاه اول ایران در عرصه های علمی و فناوری تاکید دارند و حاکمیت تفکر بسیجی می تواند ما را به این چشم انداز نزدیکتر کند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به رسالت امروز دانش آموزان بسیجی تاکیدکرد: نباید فراموش کرد که بسیجیان دیروز، دانشمندان امروزاند که در عرصه فناوری صلح آمیز هسته ای افتخار آفرین شدند و مایه عزت و اقتدار ایران در جهان شدند .

گریمی فرد با اشاره به اعزام 25هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور بیان داشت: باید پیام و اهداف شهدا را به زیباترین شکل به دانش آموزان انتقال داد و آنها را با آرمان های شهدا آشنا کرد. وی  طرح شهید پژوهی را با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال پیام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت برشمرد و گفت: در این طرح تلاش می شود تا دانش آموزان با تحقیق و مطالعه در زوایای مختلف شخصیت آشنا با اهداف مقدس شهدا و پیان آنها به نسل های آینده آشنا شوند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.