قدس آنلاین: رییس پلیس راه استان اصفهان اعلام کرد: شب گذشته بر اثر برخورد سه خودروی اتوبوس، کشنده دنگ فنگ و کامیونت هیوندا در جاده ورنامخواست – سفید دشت، سه نفر کشته و پنج نفر از زائران اربعین حسینی مجروح شدند.

سانحه رانندگی زائران اربعین ۸ کشته و مجروح برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سرهنگ رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ساعت 22 و 15 دقیقه روز چهارشنبه 4 آذرماه جاری سه خودروی اتوبوس اسکانیا، کشنده دنگ فنگ و کامیونت هیوندا هنگام عزیمت از خمینی‌شهر به چزابه در جاده ورنامخواست – سفید دشت به شدت با یکدیگر برخورد کردند.
وی افزود: در این حادثه هر سه راننده جان خود را از دست دادند و 5 نفر از سرنشینان اتوبوس که از زائران اربعین حسینی بودند مجروح شدند.
رییس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: علت وقوع این تصادف بی مبالاتی راننده اتوبوس در تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز بوده است.
دکتر غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان نیز در خصوص این حادثه گفت: پس از دریافت گزارش وقوع این حادثه رانندگی بلافاصله شش واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به همراه ۱۲ تکنسین فوریت‌های پزشکی از شهرستان های لنجان و مبارکه در محل حاضر شدند.
وی افزود: تکنسین‌ها پس از بررسی وضعیت مصدومان در صحنه تصادف 18 مرد و 9 زن را که دچار جراحت شده بودند پس از انجام خدمات درمانی اولیه به بیمارستان‌های شهدای لنجان و محمد رسول الله (ص) مبارکه منتقل کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.