قدس آنلاین: مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: سرنگونی جنگنده روسیه از سوی ارتش ترکیه و این راهبردی که در حال حاضر کشور ترکیه در پیش‌گرفته است با شکست روبرو خواهد شد.

راهبرد جدید ترکیه با شکست مواجه می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سرلشکر سید یحیی صفوی در گردهمایی بسیجیان استان اصفهان در میدان امام علی (ع) اصفهان ، تصریح کرد: فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سازمان بسیج مستضعفین بیانگر دیدگاه الهی، حکیمانه و آینده‌نگری ایشان بود که برای رخدادها و فراز و نشیب‌های انقلاب پایه‌ریزی شد.
وی گفت: اگر شجره بسیج نبود ما نمی‌توانستیم از چالش‌های پیش رو در سه دهه گذشته عبور کنیم و سرنوشت انقلاب اسلامی ما جور دیگری رقم می‌خورد.
مشاور عالی‌مقام معظم رهبری افزود: بسیجیان، پاسداران و ارتشی‌های استان اصفهان در همه صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگ و تأثیرگذار داشتند و درخشان‌ترین کارنامه و پیروزی‌ها را به خود اختصاص دادند که این مهم با تقدیم 23 هزار شهید، 50 هزار جانباز فداکار و 3 هزار آزاده سرافراز به‌خوبی مشهود و عیان است.
مشاور عالی فرمانده کل قوایادآور شد:به‌عنوان کسی که در هشت سال جنگ تحمیلی حضورداشته‌ام باید بگویم که بسیج و نیروهای مسلح استان اصفهان در دوران هشت سال دفاع مقدس بیشترین پیروزی‌ها را برای انقلاب و ایران اسلامی کسب کردند و این استان یک‌قطب دفاعی و امنیتی برای نظام جمهوری اسلامی است.
سرلشگر صفوی ادامه داد: تفکر و منش بسیجی از مهم‌ترین ارکان اقتدار ملی ایران اسلامی است و ضمانت آرامش و امنیت امروز ما در گروی بسیج است.
وی با اشاره به اینکه ماهیت و توانمندی بسیج برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تبدیل به یک موضوع غیرقابل‌هضم شده گفت: امروز بسیج توانسته سد محکمی در برابر نفوذ بیگانگان در کشور باشد و این کارآمدی نیروی مردمی بسیج برای دیگر کشورهای منطقه و جهان اسلام تبدیل به الگویی برای مبارزه با تروریسم شده است.
مشاور عالی‌مقام معظم رهبری تصریح کرد: تشکیل بسیج و ارتش همگرا در دولت‌های اسلامی و جهان اسلام برای حمایت از انتفاضه سوم می‌تواند یک ظرفیت عظیم و مؤثر باشد و تنها راه نجات و آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران است.
یحیی صفوی ادامه داد: نیاز امروز ما بسیج دانا، توانمند، مردم‌دار و کارآمد درصحنه‌هاست و بسیجیان ما باید پیگیری هوشمندانه‌ای در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی در عرصه جهانی و ملی داشته باشند.
وی گفت: شما بسیجیان امیدوار باشید که قطب جدید قدرت در جهان اسلام در حال شکل‌گیری است.
دکتر یحیی صفوی تأکید کرد: این قطب جدید قدرت بیش از یک میلیارد جمعیت دارد و بر 75 در صد نفت خام، 57 درصد گاز ، 31 میلیون کیلومترمربع از سرزمین‌های جهان و کرانه‌های اقیانوس‌ها تسلط خواهد داشت که می‌تواند در جهان امروز نقش مهم واصلی را همین قطب ایفا کند.
وی ادامه داد: قلب این قطب جدید قدرت در ایران اسلامی می‌تپد چراکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جنگ در برابر قدرت‌های بزرگ جهان تبدیل به یک الگوی قابل تکرار برای دیگر کشورهای جهان شده است.
مشاور عالی فرمانده کل قوا در ادامه سخنان خود با اشاره به این موضوع که اندیشه‌های امام خمینی و مقام معظم رهبری در بین مسلمانان و نخبگان جهان جاافتاده و در حال گسترش است اظهار داشت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها طی 14 سال گذشته جنگ را به منطقه ما کشیده وان را در خاورمیانه گسترش داده‌اند که این همت برای جنگ‌افروزی در منطقه ما برای جلوگیری از بیداری اسلامی و نهضت مقاومت است و هدف اصلی تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است.
صفوی ادامه داد: در جنگ‌افروزی جدید در منطقه ما که با پول خود مسلمانان بوده است بیش از 250 هزار نفر از مردم سوریه کشته‌شده و بیش از 9 میلیون نفر نیز از عراق و سوریه آواره شده‌اند.
وی گفت: در این جنگ نابرابر امریکا، عربستان، ترکیه و رژیم صهیونیستی در برابر سوریه، عراق، حزب‌الله لبنان و ایران قرارگرفته‌اند که با یاری خداوند شکست خواهند خورد.
مشاور عالی فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: سرنگونی جنگنده روسیه از سوی ارتش ترکیه و این راهبردی که کشور ترکیه در حال حاضر پیش‌گرفته است با شکست روبرو خواهد شد.
وی افزود: بسیجیان ما امروز باید فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را بشناسند وبه‌خوبی درک کنند و در این میان بسیجیان استان اصفهان که خود در مهد تمدن و فرهنگ اسلامی حضور دارند نقش مهمی ایفا می کنند.
مشاور عالی فرماندهی کل قوا ادامه داد: رمز موفقیت بسیج انعطاف ان و حضور در تمامی صحنه‌هاست و بسیجیان ما باید به کمک مسئولان بیایند و الگوهای مدیریتی را در همه ابعاد پر کنند.
یحیی صفوی گفت: بسیجیان ما باید سخنان رهبری را بیش از بیش سرلوحه کار خود بدانند تا دغدغه مقام معظم رهبری در مورد نفوذ دشمن در همه ابعاد برطرف شود.
وی ادامه داد: بسیج سازندگی یک افتخار بزرگ است و دولت‌مردان باید از ظرفیت بالای بسیج سازندگی در تمامی حوزه‌ها بهره‌مند شود که این در مناطق محروم کشور می‌تواند به‌خوبی متبلور شود.
این فرمانده دفاع مقدس افزود: امروز ما به 200 هزار کادر مدیریتی برای قوای سه و مسلح کشور نیاز داریم که یکی از هنرهای بسیج تأمین نیروی انسانی است و اساس کار ما برای تبدیل‌شدن به قدرت اول منطقه جنوب آسیا نیاز به مدیران و نیروهای مؤمن، نجیب و تمدن ساز است.
یحیی صفوی خاطرنشان کرد: امیدواریم همه عزیزان در دولت، مجلس و قوه قضاییه از بسیجیان مؤمن و متعهد در تأمین کادر نیروی انسانی خود استفاده کنند.
در این گردهمایی که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تشکیل شد بسیجیان اصفهانی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین (ع)، امام علی (ع) و کوثر حضور داشتند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.