مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در نشست مسئولان عالی وزارتخانه‌های رفاه و بهداشت بر تشکیل سه کارگروه برای برون رفت از مشکلات طرح تحول سلامت تاکید شد.

تشکیل سه کارگروه برای برون رفت از مشکلات طرح تحول سلامت
به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، نشست مسئولان عالی وزارتخانه های تعاون،کارو رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور همفکری و همدلی برای تدوین راه‌های برون رفت از مشکلات طرح تحول سلامت برگزار شد و سید تقی نوربخش درباره نتایج این نشست گفت: مسولان هر دو وزارتخانه، شأن حضور و مسئولیت خود را متعلق به ملت دانسته و از ضرورت حل مسائل و مشکلات به نفع مردم، سخن به میان آوردند در این نشست، مسائل فی مابین بطور شفاف مطرح و مقرر شد با تشکیل سه کارگروه ویژه مسائل، بررسی و راه حل های لازم استخراج و عملیاتی شود.
 
 مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی که پیش از این ضمن تصریح بر صیانت از حقوق این سازمان، عدم وجود شکاف در بین دو وزارتخانه و متولیان طرح تحول سلامت را مورد تاکید قرار داده بود؛ گفت: کارگروه پیگیری پرداخت بدهی بیمه‌ها به مراکز درمانی دانشگاه‌ها، کارگروه کنترل مصارف درمانیو دارویی و همچنین کارگروه هماهنگی میان معاونان دو وزارتخانه به عنوان سه کارگروه مصوب نشست یاد شده هستند.
 
وی افزود: همچنین مقرر شد با هدف ایجاد هماهنگی‌های بیشتر و تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های مشترک دو وزارتخانه تا دو هفته آینده همایشی با حضور مسئولان وزارتخانه‌ها، تمام دست اندرکاران طرح تحول سلامت ،مدیران استانی بیمه‌ها و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شود.
 
نوربخش اظهار کرد: طرح تحول سلامت مهم ترین طرح دولت دکتر روحانی در بعد سیاست داخلی است و هیچ مسئله ای نباید مانع اجرای آن شود.
 
وی گفت: در سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی، مسئولان و متولیان حوزه تعاون،کارو رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی نیز با همدلی و همزبانی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات به مردم و رفع موانع موجود تلاش خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.