وزیر اطلاع رسانی سوریه در گفتگو با یک رسانه‌ روسی با بیان اینکه ترکیه به دنبال تجزیه عراق و سوریه است، تصریح کرد: دولت کنونی آنکارا رؤیای احیای امپراطوری عثمانی را در سر می پروراند.

اردوغان در رویای احیای امپراطوری عثمانی

به گزارش قدس انلاین،«عمران الزعبی» وزیر اطلاع رسانی سوریه در گفتگو با خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» بار دیگر مواضع دولت ترکیه در قبال بحران سوریه و اقدامات آنکارا در این کشور را آماج انتقادات خود قرار داد.

وی با اشاره به عملیات نظامی روسیه در سوریه علیه تکفیریها تصریح کرد: عملیات نظامی روسیه علیه تکفیریها موازنه قدرت در سوریه را تغییر داد.

وی اظهار داشت: عملیات نظامی روسیه در سوریه تمامی نقشه های ترکیه و غرب را ناکام گذاشته و این همان چیزی است که آنها را آشفته ساخته است.

وزیر اطلاع رسانی سوریه با بیان اینکه دمشق پیشتر نیز هشدار داده بود که در صورت عدم مقابله با تروریسم در سوریه، این پدیده شوم به دیگر کشورها نیز نفوذ خواهد کرد، گفت: اکنون شاهد گسترش تروریسم در سراسر جهان هستیم و این چیزی است که همکاری منسجم جهانی برای مقابله با تروریسم را طلب می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    مثل اینکه یادش رفته جنگ جهانی اول .خر مگس
  • مهمان IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    بهتره اردوغان یه کم آرام تر پیش برود نکند زمین بخورد و گردنش بشکند . آن ممه را لولو خورد که دولت آدم کش عثمانی عتیقه بتواند قد علم کند.
  • اسلام IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    انسان نمیداند چه بگوید چه برسر اسلام آمده-مسلمانان راچه شده خاورمیانه راچه شده روسیه و آمریکا کشورهایی که به جز تخریب مسلمانان کار دیگری ندارند روسیه از ایران حمایت میکند به حامیان خود سلاح میدهد.آمریکا از عربستان حمایت میکند،برایش سلاح میفرستد خاورمیانه را به اشوب کشیدن طوری شده که کشتن مسلمان به دست مسلمان شده افتخار در این موقعیت کمترین زیان راآمریکا و روسیه می بینند.که با ناامن نشان دادن مناطق مسلمان نشین به اهداف شوم خود برسند خاورمیانه در بد باتلاقی گیر کرده