هاشم رسائی فر: قهرمانی دومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه های جهان به مانند اولین دوره آن به تیم کشتی بیمه رازی ایران رسید.

قهرمانی دوباره ایران در کشتی آزاد باشگاه های جهان

 در این دوره از مسابقات 15 تیم کشتی از 12 کشور جهان طی دو روز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت 4 تیم بیمه رازی ، تاشیر ارمنستان، تایتان مرکوری آمریکا و کفایتی خراسان به مرحله نیمه نهایی رسیدند که در این مرحله تیم های بیمه رازی و تایتان مرکوری آمریکا با غلبه بر حریفانشان به فینال رسیدند. دیدار رده بندی هم بین تیم های کفایتی خراسان و تاشیر ارمنستان برگزار شد که تیم کفایتی با برتری کامل و با نتیجه 7 بر یک پیروز میدان شد و برای دومین بار عنوان سومی باشگاه های جهان را به خود اختصاص داد.

در دیدار فینال نیز کشتی گیران تیم های بیمه رازی و تایتان مرکوری آمریکا پنجه در پنچه هم انداختند که این دیدار جذاب  و دیدنی در نهایت با برتری 7 بر یک تیم کشتی بیمه رازی خاتمه یافت.

از موارد جالب توجه دومین دوره رقابت های کشتی باشگاه های جهان می توان به پیروزی میلیمتری بیمه رازی برابر کفایتی خراسان اشاره کرد که در این دیدار کمیل قاسمی دارنده مدال برنز المپیک با نتیجه 10 بر صفر برابر عبدالله قمی کشتی گیر کفایتی باخت. ضمن اینکه در فینال برد 10 بر صفر رضا یزدانی برابر جک وارنر قهرمان المپیک از آمریکا از نکات جذاب و قابل توجه بود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.