۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴
کد خبر: 325058

احمد فیاض: به همت کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خراسان رضوی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی، نرم افزار «زیارت آفتاب» تدوین شد و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

رونمایی از نرم افزار  زیارت آفتاب

مدیر مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس، با اعلام این خبر گفت: این نرم افزار، ویژه اربعین و زائران پیاده در مجموعه کاملی از پرسش‌ها و پاسخ هایی است درباره اربعین حسینی که کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خراسان رضوی به دو صورت مکتوب و الکترونیک با هدف ارایه بسته کامل و ارزشمندی برای زائران اربعین حسینی و به منظور ترویج فرهنگ حسینی و زیارت پیاده تهیه و تدوین شده است.

حجت الاسلام تهرانی مقدم در تشریح جزئیات این نرم افزار افزود: پرسش‌های اربعین، آداب و اعمال زیارت امام حسین(ع)، اشعار و روضه‌های اربعین، مسایل متفرقه در زیارت و احکام ضروری زائر، پنج فصل عمده این نرم افزار را تشکیل می‌دهند و توسط مجید داورزنی، حسن حسینی یار و علی اکبر تهرانی مقدم تحقیق، تهیه و تدوین شده است.

 علاقه‌مندان و بویژه زائران و سوگواران اربعین حسینی می‌توانند با مراجعه به کانال این مرکز در تلگرام (https://telegram.me/eporsesh) و یا سایت www.eporsesh.com از خدمات این نذر معنوی مذهبی کارشناسان مرکز بهره مند شوند.

همچنین این نرم افزار در مجموعه خدمات اندرویدی بازار نیز در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • روحانی مقدم IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    1 0
    سلام. خسته نباشید. اسم مدیر اشتباه درج شده اصلاح فرماید روحانی مقدم صحیح است نه تهرانی مقدم. سپاس