مهناز خجسته نیا : همایش «شکوه ایستادگی» در آخرین روز از هفته بسیج با حضور هزاران نفر از بسیجیان خراسان رضوی در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

الگوی بسیج معجزه می کند

در این همایش که در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام راحل عظیم الشأن(ره) در پنجم آذرماه 1358، برگزار شده بود، رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر نقش بسیج در حوزه بصیرت افزایی و ایستادگی بسیج در برابر دشمنان و پاسداری اندیشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی تأکید کرد.

سردار محمدرضا نقدی با بیان اینکه دشمن به دلیل شکست در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی سیاست نفوذ را در پیش گرفته است، گفت: این نشان می دهد مهمات دشمن تمام شده است.

وی چرب زبانی و ابراز محبت به ایران را شگرد نفوذ دشمن عنوان کرد و افزود: باور به این ادعای آنها نیز ساده لوحی است، زیرا  در این ادعاها هرگز صداقتی وجود ندارد.

وی رویکرد دوگانه آمریکا را غیرقابل اعتماد دانست و اظهار داشت: آمریکا از یک سو دست دوستی دراز می کند و از سوی دیگر پایگاه ها و ناوهای خود را در اطراف ایران مستقر می کند.

سردار نقدی وجود دهها پایگاه تروریستی در مرزهای شرقی برای تربیت تروریست و ایجاد آشوب و تخریب را نشانه واهی بودن ادعای دوستی آن ها دانست و گفت: همین کشورهای مدعی دوستی طی چند روز اخیر به قطعنامه ای در سازمان ملل رأی داده اند که کشور ما را ناقض حقوق بشر معرفی می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تمام تعالی ملت ما هوشیاری در برابر دشمن است، اظهارداشت: ما باید به دشمن نشان دهیم بیداریم و تفنگمان که همان شعار «مرگ بر آمریکا» است را به سوی دشمن نگه داشته ایم. وی با اشاره به تجربه تلخ خوشبینی به غرب در دوره ستم افزود: ناامنی، فلاکت، عقب ماندگی علمی و ضعف اقتصادی نتایج این خوشبینی بود.

سردار نقدی اظهارداشت: آنها نمی خواهند کشورهای اسلامی از نظر اقتصادی و نظامی پیشرفت کنند، زیرا کشور مسلمان قدرتمند، خطری برای رژیم صهیونیستی و قدرتی در برابر ظالمان خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه موفقیت و عزت و قدرت نظامی و امنیت ملی کشور ما با ایستادگی حاصل شده است، افزود: آمریکا همه گونه توطئه از پرورش تروریست در داخل کشور، تحمیل کودتا و هشت سال جنگ علیه ایران انجام داد.

سردار نقدی با تأکید براینکه مجموعه بسیج در تاریخ منحصر به فرد است و به دلیل آثار و نقشهایی که ایفا می کند در هیچ کجای دنیا مشابه ندارد، گفت: این منحصر به فرد بودن در محبت و تبعیت از اهل بیت(ع) ریشه دارد.

سردار نقدی خدمت بدون منت و مزد مجموعه بسیج؛ از پزشک و مهندس گرفته تا جوانان با ایثار بسیجی به مردم دورترین نقاط کشور را از مکتب عاشورا و حضرت امام حسین(ع) دانست و افزود: اگر بسیج با وجود تحریم های سنگین، توانسته است مرزهای علم را بشکافد و به سلولهای بنیادین دست یابد و در نانو فناوری و انرژی هسته ای پیشرفت کند، به برکت مکتب عالم آل محمد(ص) است.

در این همایش فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز از آمادگی کامل بسیجیان خراسان رضوی خبر داد و گفت: بسیج شجره طیبه و نهالی است که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران غرس شد و امروز به برکت نظام مقدس اسلامی در اوج قرار دارد.

سردار نظری با بیان اینکه باید شکرگزار نعمت نظام اسلامی و ولایت فقیه باشیم، افزود: به برکت نور امام رضا(ع) بسیج و سپاه این خطه در آمادگی کامل بسر می برند تا خاری بر چشم کسانی باشند که به خاک ما نظر دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.