اخبار ويژه/  «محمود عباس» منتظر دعوت تهران است

  سیدعلی خمینی: هیچ گروهی از تحریم انتخابات سود نمی برد

انتخاب: سید علی خمینی نوه امام(ره) با بیان اینکه یکی از مشکلات جامعه ما فراقانونی بودن است، گفت: هیچ گروهی در طول انقلاب از تحریم انتخابات سود نبرده است.

 

  سعید مرتضوی از کشور خارج شد

الف: سعید مرتضوی، دادستان پیشین تهران و مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی شامگاه پنجشنبه از راه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از کشور خارج شد. وی با پرواز شماره ۳۴۱۳ تهران را به مقصد نجف اشرف ترک کرد. پرونده این مدیر دولت دهم، هم‌اکنون در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

 

  شیشه خودروی احمدی‌نژاد شکست

ایلنا: شیشه خودروی احمدی نژاد در مراسم تشییع و استقبال رسمی از پیکر دیپلمات جانباخته کشورمان بر اثر فشار شدید مردم، شکست.

 

  توضیح درباره فیلم منتسب به اجلاس سران صادرکننده گاز

ایسنا: اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور درباره انتشار تصاویر ویدیویی منتسب به اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در برخی شبکه‌های اجتماعی نوشت: در شهریور 93 چهاردهمین اجلاس سران کشورهای عضو و ناظر سازمان همکاری‌های شانگهای در پایتخت تاجیکستان برگزار شد و دکتر روحانی نیز حضور داشت. در چند روز گذشته تصاویری پخش شده که مربوط به آن مراسم است و ربطی به اجلاس اخیر تهران ندارد.

 

 «محمود عباس» منتظر دعوت تهران است

فارس: وزیرخارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، اعلام کرد که منتظر دعوت رسمی تهران برای سفر محمود عباس به ایران هستیم.

 

  وقتی آقازاده ترکیه‌ای قاتل می‌شود

تابناک: شبکه راشاتودی فاش کرد که «آلپ‌ارسلان چلیک» فرمانده تروریست‌هایی که یکی از خلبانان سوخو24 روس‌ها را در خاک سوریه کشتند، تابعیت ترکیه را دارد و پسر یکی از شهرداران سابق استان «الازیگ» ترکیه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.