یک مشاور طب سنتی گفت: در آغوش گرفتن کودکان, عزیزان و بوسیدن و احوال پرسی به اصطلاح صله رحم باعث سلامتی و تقویت ایمنی بدن می‌شود و بیماری‌ها دور می‌شود.

  صله رحم باعث سلامتی و تقویت ایمنی بدن می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد دریایی درباره برخی نکات سلامت بخش اظهار داشت: افراد با رعایت برخی از تدابیر به راحتی سلامتی خود را حفظ خواهند کرد.

به گفته وی به منظور تقویت سیستم ایمنی، سم زدایی از بدن، تنظیم غدد هورمونی، افزایش اکسیژن رسانی به بافت‌های بدن، کاهش چربی و اوره و اسید اوریک خون، جلوگیری از سکته قلبی و مغزی، جلوگیری از سرطان، کاهش غلظت خون و کاهش عفونت‌ها، سالانه یک تا دو بار بر اساس مزاج و طبع و با تجویز پزشک حجامت کنید.

این مشاور طب سنتی ادامه داد: افراد سعی کنند در جهت شمال و جنوب بخوابند تا خطوط مغناطیسی بدن با خطوط مغناطیسی کره زمین تلاقی نکند (در جهت قبله بخوابید) در این حالت، میزان سکته‌های قلبی و مغزی کمتر است.

دریایی افزود: افراد سعی کنند در محل سکونت خود از گل‌های طبیعی گلدانی استفاده کنند؛ خندیدن و تبسم کردن باعث ترشح اندروفین از مغز شده و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند افراد سعی کنند همواره لبخند به لب داشته باشند و بخندند.

وی بیان داشت: افراد از به کار بردن کلمات بد، تحقیر کننده و مأیوس کننده شدیداً پرهیز کنند و همواره کلمات و جملات خوب، زیبا و امیدوار کننده و مثبت استفاده کنند.

این مشاور طب سنتی افزود: بهترین ساعت خوابیدن  شب و بهترین ساعت بیدار شدن  صبح می باشد. این روش را به عادت تبدیل کنید. (بیشترین توان و بازده را ایجاد می‌کند), خوابیدن طولانی و بلافاصله بعد از غذا مضر است. شب‌ها دیر خوابیدن بسیار مضر است. صبح ها دیر بیدار شدن از هر دو مضرتر است.

دریایی افزود: روزانه نیم تا یک ساعت ورزش به شکل پیاده روی تند انجام دهید که منجر به تعریق شود. این کار کاملاً دستگاه‌های عمقی بدن را پاکسازی می‌کند.

وی بیان کرد: در آغوش گرفتن کودکان, عزیزان و بوسیدن و احوال پرسی به اصطلاح صله رحم باعث سلامتی و تقویت ایمنی بدن می‌شود و بیماری‌ها دور می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.