رئیس دومای روسیه با بیان اینکه ترکیه به عمد قصد کشتار خلبانان روسی را داشته تاکید کرد روسیه مجاز به انجام اقدامات نظامی در پاسخ به این اقدام است.

اجازه دومای روسیه به اقدام نظامی علیه ترکیه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، پایگاه النشره اعلام کرد: «سرگئی ناریشکین» رئیس دومای روسیه، در واکنش به اقدام ترکیه در سرنگون کردن جنگنده روسیه در آسمان سوریه، اعلام کرد روسیه مجاز به اقدام نظامی علیه ترکیه در واکنش به اقدام اخیر این کشور است.

وی در ادامه افزود: این اقدام ترکیه یک اقدام جنایتکارانه محسوب می شود چرا که در واقع ترکیه به عمد اقدام به قتل خلبانان روس نموده است و باید عواقب این اقدام را متحمل شود.

ناریشکین گفت: هویت اشخاصی که این جنایات را علیه خلبانان روس مرتکب شده اند، مشخص است و طبق قوانین بین المللی باید محاکمه شوند و روسیه مجاز است تا علیه ترکیه  اقدام نظامی کند.

سرنگونی جنگنده روسیه در آسمان سوریه توسط جنگنده اف-۱۶ ترکیه خشم مقامات و مردم روس را در پی داشت. در همین رابطه «ولادیمر پوتین» رئیس جمهوری روسیه، اعلام کرد این اقدام ترکیه عواقب سنگینی را برای این کشور در پی خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    4 12
    شاهرگ حياتي اردوغان ، مسائل اقتصاديست . براي يك سوسك كه از تانك استفاده نمي كنند .
  • ذبب IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    12 5
    روسیه از پس افغانستان بر نیومدحالا برا کی داره گردن کلفتی میکنه بشین سراجات باد بیاد
  • حسینی IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    2 12
    روسیه باید همین رویه رو ادامه بده و هماهنگ با نیروهای زمینی کل مناطق شمالی سوریه که هم مرز با ترکیه هست رو بگیره،همزمان هم در کمین باشه و از جنگنده‌های ترکیه رو با تسلیحات خودش بزنه هر چند تا تونست فقط باید یه کم سعه صدر نشون بده و وارد بازی آمریکایی‌ها نشه،چون واقعا کارشون تمومه ان شاءالله.
  • ياسر IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    9 0
    روسيه يا امريكا فرقي نميكنه ما بايد به فكر منافع خودمون باشيم چيزي كه واقعيت داره اينه كه تمام اين بلاها بخاطر تجارت بوجود امده و اينكه تو شرايط بوجود امده روسها به ما در مبارزه با دشمنانمون تو يك جبهه هستند و در اخر بازنده اصلي كشورهاي منطقه
  • برای جواد سوسکه IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    شاهرگ حياتي اردوغان ، مسائل اقتصاديست . براي يك سوسك كه از تانك استفاده نمي كنند . حتما جواد خودت سوسکی چون سواد و فرهنگ هم نداری