قدس آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید ناتو اقدام ترکیه در سرنگونی جنگنده روسیه را محکوم کند و ترکیه نیز باید عذرخواهی کند، در غیر این صورت این مسئله منشا یک بازی جنگی خطرناک در منطقه می‌شود که پایان آن مشخص نیست.

ناتو باید اقدام ترکیه در سرنگونی جنگنده روسیه را محکوم کند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، عوض حیدرپور در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون رویدادهای پیش آمده بین روسیه و ترکیه، اظهار داشت: این موضوع تنها مسئله‌ای بین روسیه و ترکیه نیست، بلکه مسئله‌ای بین دو طرف حق‌طلب و باطل گرا است.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مسئله بین دو جریان غرب و شرق است در واقع می‌توان گفت ناتو در مقابل جریانی قرار گرفته است که طالب حق هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اتفاق را حتما باید ناتو محکوم کند و ترکیه نیز باید عذرخواهی کند، گفت: در غیر این صورت این مسئله منشا یک بازی جنگی خطرناک در منطقه می‌شود که انتهای آن مشخص نیست.
حیدرپور با اشاره به اینکه غرب باید از اینگونه اقدامات که مداخله جویانه است خودداری کند،اظهار داشت: اگر غیر از این باشد مسئولیت تمام اتفاقات بر عهده ناتو باشد.
وی با اشاره به عکس‌العمل روسیه در این موضوع، افزود: روسیه باید در رابطه با این موضوع خویشتن داری کند و ناتو وظیفه خطیری دارد که باید عذرخواهی کند و تعهد بدهد که از این پس نیز اتفاق این چنینی رخ نخواهد داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.