قدس آنلاین- ایلام: رئيس پليس راه استان ايلام گفت: بر اثر تصادف خودرو سواری پژو ۴۰۵ با یکدستگاه مینی بوس در محور ايلام – مهران۱۴ زائر کشته و زخمی شدند.

۱۴ کشته و زخمی حاصل تصادف پژو ۴۰۵ با مینی بوس در محور مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سرهنگ محسن ناصري در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه اين تصادف ساعت 6 صبح امروز در محور ايلام- مهران و بعد از روستاي گلان اتفاق افتاد، اظهار داشت: متأسفانه در اين حادثه ناگوار 5 نفر کشته و 9 نفر نيز زخمی شدند.

وی با اشاره به اینکه تنها يکي از کشته هاي اين تصادف مربوط به خودرو ميني بوس بوده است، بیان داشت: 4 نفر دیگر از کشته شدگان از سرنشينان خودرو پژو 405 بودند.

رئيس پليس راه استان ايلام یادآور شد: برابر اعلام کارشناسان پليس راه، علت حادثه تجاوز به چپ سواري پژو 405 بوده است.

سرهنگ محسن ناصری از کشته شدن 2 نفر در حادثه رانندگي شب گذشته در محور دهلران-ايلام خبر داد و خاطرنشان ساخت: ساعت 15 دقيقه بامداد امروز نیز يکدستگاه خودرو پژو پارس با يکدستگاه خودرو پرايد که حامل زائران اربعين بودند در این مسیر با هم تصادف کردند.

وي با بیان اینکه متأسفانه در اين حادثه تلخ 2 نفر کشته و 7 نفر نيز زخمي شدند، گفت: در اين حادثه راننده خودرو پژو پارس که هويتش تا کنون معلوم نشده به همراه يکي از سرنشينان اين خودرو بنام « ميترا وطن خواه » به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

رئيس پليس راه استان ايلام با اشاره به این که 4 سرنشين خودرو پژو پارس به همراه راننده و 2 سرنشين خودرو پرايد مجروح شدند، اظهار داشت: علت اين حادثه از سوی کارشناسان فنی پلیس راه تحت بررسي است.

وي با بیان اینکه خودروهاي حادثه ديده در محور دهلران - ایلام از استان هاي کرمانشاه و خوزستان هستند، بیان داشت: محمود طولايي نژاد، محيا طولايي نژاد، شيوا طولايي نژاد، مريم کميلي، اردشير داري پور، حيدر ابدالي و محمد حسين حيدري مصدومان این حادثه هستند.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.