گفته می‌شود سران باشگاه رئال مادرید با سرمربی اسطوره‌ای اسبق دشمن دیرینه خود وارد مذاکره شده‌اند.

گواردیولا جانشین بنیتز!/ میوه ممنوعه روی نیمکت رئال مادرید

به گزارش قدس انلاین به نقل از میزان، یکی از روزنامه‌های چاپ کاتالونیا در گزارشی عجیب مدعی شده مسئولان رئال مادرید به طور مخفیانه در پی پیدا کردن جانشینی برای رافا بنیتز هستند.

با وجود اعلام حمایت این باشگاه در هفته گذشته روزنامه "آرا" مدعی شده که رئال مادرید به دنبال مربیان قابل دسترس برای فصل آینده است و البته در این گزارش به غیرمحتمل ترین گزینه و کاندیدای موجود در بین مربیان نامزد برای نشستن روی نیمکت رئال اشاره شده است.

پپ گواردیولا که تاریخچه بارسلونایی او احتمال حضورش روی نیمکت سفیدپوشان رئال را تقریبا به امری غیرممکن تبدیل کرده است یا دست کم غیر قابل تصور به نظر می‌رسد.

با این وجود روزنامه "آرا" نوشته که مسئولان رئال مادرید حتی حضور گواردیولا در این تیم را نیز مورد بررسی قرار می دهند چرا که می دانند قرارداد این مربی با بایرن مونیخ در انتهای فصل جاری به پایان می رسد.

با وجود اینکه شایعات زیادی در مورد امضای پیش قرارداد او با منچسترسیتی برای فصل آینده به گوش می رسد این مربی هنوز با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده است.

باید دید پپ گواردیولا که یک کاتالان متعصب است حاضر خواهد شد به مادرید و به قلب جماعت ضد کاتالان برود. شاید به همین دلیل است که روزنامه "آرا" تیتر این گزارش خود را "میوه ممنوعه"  گذاشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.