معاون اجتماعی ناجا گفت: زيرساختهاي مناسب در پايانه مرزي مهران باعث شده تردد زوار در اين مرز عادي باشد.

تردد زوار در مرز مهران عادی است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار سعید منتظهر المهدی در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران با باین اینکه تردد زائران در مرز مهران با نظم و امنيت کامل در جريان است، اظهارداشت: خوشبختانه هم اکنون تردد زائران در مرز بين المللي مهران با نظم و امنيت کامل در جريان است و هيچ مشکلي مشاهده نمي شود.

وی با اشاره به اینکه زيرساختهاي مناسب در پايانه مرزي باعث شده تردد زوار در اين مرز عادي باشد و با حضور نيروهاي انتظامي نظم کامل در پايانه نيز برقرار شده است، افزود: يکي از مهمترين تاکيدات مسئولان ارشد کشور بحث داشتن پاسپورت و ويزا براي زوار اربعين است که خوشبختانه تاکنون بيشتر زوار در مرز به اين قانون احترام گذاشته اند.

معاون اجتماعی ناجا به لزوم داشتن گذرنامه و ویزا برای حضور در مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اگر کساني ويزا و گذرنامه ندارند تا زمان باقی مانده به اربعین حسینی، حتما با مراجعه به مرکز استان نسبت به اخذ رواديد اقدام کنند.

سردار سعید منتظهر المهدی همکاری ديگر دستگاه هاي اجرايي استان ایلام و سپاه در زمينه تامين نظم و امنيت با نيروي انتظامي در مرز مهران را ستودنی دانست و بیان داشت: نيروي انتظامي با تمامي تجهيزات و نيروهاي رده هاي مختلف در مرز مهران حضور دارد و برای تأمین نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به بازگشت زوار در روزهای آینده، یادآور شد: همانگونه که براي تردد زوار به خاک عراق برنامه هاي لازم صورت گرفته، براي بازگشت زوار نيز تمهيدات لازم پيش بيني شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.