قدس آنلاین - ایلام: مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در ایام اربعین حسینی بیش از ۲ میلیون بطری آب معدنی در بین زوار در مهران توزیع شده است.

بیش از ۲ میلیون بطری آب معدنی در مهران توزیع شده است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، داراب بیرنوندی با بیان اینکه با توجه به حرکت عظیم پیاده‌روی ایام اربعین حسینی و پیش‌بینی حضور بیش از یک میلیون زائر در پایانه مهران، شرکت آب و فاضلاب استان به  حالت آماده‌‎باش درآمده و بطور شبانه روزی خدمات رسانی می نماید، اظهارداشت: اعزام 15 تانکر آبرسان و توزیع حدود 2 میلیون بطری آب معدنی در بین زوار در داخل ایران و خارج از کشور، افزایش انتقال آب به پایانه‌ی مرزی مهران، احداث آزمایشگاه سیار آب به مرز مهران بخشی از خدمات آبفا به زوار اربعین حسینی است.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی یک وظیفه شرعی و ملی است که مورد تاکید ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای قرار گرفته است، افزود: در همین راستا شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تا پایان کنگره عظیم اربعین حسینی بطور شبانه‌روزی به زائران خدمات ارائه می دهد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام با تأکید بر حضور این شرکت در کنار سایر اقشار مردم و دستگاه های اجرایی به زائران اربعین حسینی، بیان داشت: امسال در مقایسه با سال گذشته از آمادگی کاملی برخوردار هستیم بطوریکه تا این لحظه تمامی امکانات لازم تهیه و در خصوص آبرسانی اقدامات خوبی انجام گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.