قدس آنلاین- یزد : استاندار يزد گفت: با برپائي سومين بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي صحرائي جامعه شهداي پزشكي يزد فرصت مناسب خدمت به مردم نيازمند به خوبي فراهم شده است

فرصت خدمت به مردم نيازمند به خوبي فراهم شده است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سيدمحمد ميرمحمد در بازدید از سومين بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي صحرایي جامعه شهداي پزشكي يزد در منطقه حسن آباد
ضمن گراميداشت هفته بسيج برپائي اين بيمارستان را ابتكاري ارزشمند دانست كه علاوه بر خدمت رساني به مردم نيازمند، ياد و خاطره زحمات و جانفشاني هاي طبيبان و پرستاران در بيمارستان هاي صحرایي 8 سال دفاع مقدس را زنده مي كند.

وي با تجليل از شهداي جامعه پزشكي استان افزود: با برپایي اين بيمارستان صحرایي، پزشكان نزد بيماران حضور يافتند و امكان معالجه و تامين داروي رايگان براي مردم فراهم شده است.
ميرمحمدي تصريح كرد: انواع بيماري ها با معالجه پزشكان متخصص و فوق تخصص در اين بيمارستان صحرایي درمان مي شوند و براي بيماري هاي ديگر مانند دندانپزشكي كه به زمان بيشتري نياز است، بيماراني كه از اين بيمارستان معرفي مي شوند از 50 درصد تخفيف بهره مند خواهند شد.
استاندار يزد در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: با الگو قرار دادن خدمات اين پزشكان دلسوز درمعالجه مردم نيازمند بتوانيم خدمات بيشتر و بهتري را به مردم ارائه دهيم.
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.