قدس آنلاین - لرستان: همایش ملی عالم واقف ١٨ آذرماه با حضور اندیشمندانی از سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار می‌شود.

ارسال ۵۰ مقاله به همایش ملی عالم واقف

به گزارش آنلاین از خرم آباد، رییس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد از ارسال ۵۰ مقاله به همایش ملی «عالم واقف» خبر داد و گفت: مهلت ارسال اثار به دبیرخانه این همایش ملی تا دهم آذرماه جاری اعلام شده است.

حجت‌الاسلام رضا گودرزی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد با اشاره به فراخوان همایش «عالم واقف» اظهار داشت:  تاکنون بیش از ٥٠ مقاله برای همایش ملی عالم واقف در بروجرد ارسال شده که مهلت ارسال مقالات تا ١٠ آذرماه تمدید شده است.

وی با بیان این‌که یکی از بخش‌های این همایش ارائه مقالات با عناوین مختلف در این همایش است،اضافه کرد: شش موضوع برای ارسال مقالات در این همایش ارائه شده تا علاقه‌مندان در این راستا مقالات خود را ارائه دهند.

گودرزی اظهار کرد: مقالات باید در خصوص موضوعات نقش وقف در اقتصاد مقاومتی، وقف از دیدگاه قرآن و عترت، نقش آیت‌الله بروجردی(ره) در ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع)، جایگاه وقف در فقه اسلامی، نقش آیت‌الله بروجردی(ره) در خصوص وقف و همچنین نقش عالمان دینی در ترویج فرهنگ وقف باشند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان مقالات خود را از دو طریق به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و یا به آدرس اینترنتی lorestanfarhange@yahoo.com ارسال نمایند.

یادآور میشود، از موقوفات آیت‌ا...‌العظمی بروجردی می‌توان به موقوفه سرای قیصریه، موقوفه مسجد اعظم قم، موقوفه سراب وزارم، موقوفه روستای مگسان علیا و سفلی و موقوفه روستای گیجالی اشاره کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.