رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: غرب چند برابر این پولی را که در عراق و سوریه خرج آموزش تروریست‎ها می‌کند در ایران به منظور نفوذ و تفرقه‌افکنی هزینه می‌کند اما مردم ایران به خوبی ترفندهای دشمن را درک کرده‌اند.

غرب چندبرابر هزینه آموزش داعش را خرج نفوذ در ایران می‌کند
 
 
 
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس از هامون، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نوزدهمین بیمارستان صحرایی بسیج که در مدرسه شهید دهباشی روستای سدکی شهرستان هامون برگزار شد، اظهار کرد: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با زندگی مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر معنای شعار «مرگ بر آمریکا» را به خوبی نشان داده‌اند و دشمن را ذلیل کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم این استان افتخارات بزرگی را کسب کرده‌اند ادامه داد: تاریخ بیانگر آن است که مردم سیستان نخستین قومی بودند که نسبت به جنایات یزید قیام کردند و حتی سایر مردم را نیز با بصیرت خود بیدار کردند.

وی خدمت‌رسانی به سیستان و بلوچستان را افتخاری بزرگ دانست و گفت: نیروهای بسیجی با تأسی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برای خدمت به مردم محروم منطقه لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند و وارد عمل می‎شوند.  

شهدای اهل سنت که امروز در مقابل تکفیری‎ها تقدیم نظام و انقلاب می‌شود نشانی از بصیرت مردم سیستان و بلوچستان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه این ویژگی بسیج است که همه افراد با طیف‌های مختلف شیعه و سنی و... را با عشق به اهل بیت گرد هم آورده است تصریح کرد: بسیجی از خدمت به محرومین سیر نمی‎شود زیرا بسیج یک سازمان مردمی است.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «بسیج گنج است» خاطرنشان کرد: محبت اهل بیت(ع) تفکر بسیجی را بین مردم به وجود آورده است.

سردار نقدی با بیان اینکه پرستاران و پیراپزشکان بسیجی از نقاط مختلف کشور با جدا شدن از خانه‎های خود، در راستای رضای خدا در محروم‎ترین مناطق خدمات گسترده‌ای را برای رفع مشکلات مردم محروم ارائه می‌دهند تاکید کرد: امروز به بسیج جامعه پزشکی افتخار می‎کنیم که سازه‎های بیمارستان صحرایی را در دورترین نقاط کشور برپا و به مردم خدمت می‌کند.

وی اضافه کرد: همزمان با افتتاح این بیمارستان در منطقه سیستان و غرب کشور ما در خاک عراق نیز سه بیمارستان را مشغول خدمت‌رسانی به زوار حرم امام حسین(ع) کرده‌ایم.

دشمن چندین برابر پولی را که در عراق و سوریه خرج آموزش تروریست‎ها می‌کند در ایران به منظور نفوذ و تفرقه‌افکنی هزینه می‌کند اما مردم استان هوشیار هستند و به خوبی ترفندهای دشمنان را درک کرده‌اند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به اینکه انگیزه برای خدمت‌رسانی بین بسیجیان زیاد است افزود: چندی پیش بین 110 هزار پزشک فرمی را پخش کردیم با این عنوان که «آیا برای خدمت به مردم در مناطق محروم حاضر به همکاری هستید؟» که نزدیک به 70 هزار نفر پاسخ مثبت دادند.
وی با بیان اینکه برپایی بیمارستان‎های صحرایی کاری علمی و حساب شده است که درآن روستاها و مناطق مورد پایش قرار می‌گیرند گفت: این طرح‌ها با توجه به نیاز مردم در مناطق محروم بیمارستان‌ها برپا می‎شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: باید به سمتی برویم که همه جامعه پزشکی در راستای خدمت‌رسانی به مردم پیش بروند.

*آمریکا 36 سال به دنبال تفرقه و اختلاف بین مردم ایران است

سردارنقدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه آمریکا 36 سال به دنبال تفرقه و اختلاف بین مردم ایران است افزود: دشمن چندین برابر پولی را که در عراق و سوریه خرج آموزش تروریست‎ها می‌کند در ایران به منظور نفوذ و تفرقه‌افکنی هزینه می‌کند اما مردم استان هوشیار هستند و به خوبی ترفندهای دشمنان را درک کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم این منطقه با بصیرت زندگی می‌کنند خاطرنشان کرد: شهدای اهل سنت که امروز در مقابل تکفیری‎ها تقدیم نظام و انقلاب می‌شود نشانی از بصیرت مردم سیستان و بلوچستان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.