قدس آنلاین - لرستان : معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان، از توقيف كانتينر حامل ۱۲۰ دستگاه ماشين لباسشويي خارجي قاچاق در خرم آباد، خبر داد.

توقيف محموله ميلياردي ماشين لباسشويي هاي قاچاق

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، سرهنگ خدامراد كبكي گفت: ماموران اداره مبارزه با كالاي قاچاق پليس آگاهي لرستان، در راستاي اجراي طرح تشديد اقدامات كنترلي و مبارزه با ورود و خروج كالاي قاچاق و ناامن ساختن بستر ارتكاب جرم، در محور آزاد راه "خرم آباد- پل زال" به يك دستگاه كاميون كشنده كانتينر مظنون و آن را توقيف كردند.

وي خاطرنشان كرد: در بازرسي از محموله بار خودرو، 120 دستگاه ماشين لباسشويي خارجي با مارك ال جي و دوو، ساخت كشور كره كشف شد. و با توجه به اينكه  اسناد ارایه شده از طرف راننده از لحاظ نوع كالا و كشور سازنده كالا مغايرت داشته، كالاي كشف شده جهت سير مراحل قانوني، توقيف شد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي لرستان با بيان اينكه محموله قاچاق از استان هاي جنوبي به مقصد تهران بارگيري شده بود، ارزش تقريبي كالاي كشف شده را، سه ميليارد و پانصد ميليون ريال اعلام كرد. وي با بيان اينكه مبارزه با قاچاق، اولويت كار پليس استان است قاچاق كالا را، زاييده شرايط و سياست‌هاي اقتصاد ناسالم دانست و گفت: اين پديده زشت بر پيكره اقتصاد كشور و سلامت جامعه ضربه بزرگي وارد مي كند. كبكي عزم ‌تمامي دستگاه‌هاي مرتبط در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز را مهم و موثر دانست.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.