نمازی جزو اولین نفراتی بود که در کنار کی روش قرار گرفت و البته کی روش خیلی زود نسبت به مربیان ایرانی بدبین شد. می توانم بپرسم چرا؟ آقای نمازی به این سئوال جواب بدهد.

پیروانی ذهنیت منفی کی‌روش را برطرف کرده/نمازی نباید از حرف‌هایم عصبانی شود

محمود یاوری نسبت به بیانیه امید نمازی واکنش نشان داد.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ایلنا راجع به بیانیه نمازی تاکید کرد: یک اظهار نظر ساده که اینقدر عصبانیت نداشت. من حرفی را به زبان آوردم که خیلی پیچیده نبود.

او ادامه داد: یک بار من و اقای آیت اللهی در شیراز کی‌روش را به صرف ناهار دعوت کردیم و درباره این موضوع که چرا با مربیان ایرانی تعامل خاصی ندارد با او حرف زدیم. کی روش گفت دیدگاه من از اطلاعاتی شکل گرفته که در ابتدای حضورم در فوتبال ایران به من داده اند. خب این حرف چه معنایی دارد؟

یاوری با اشاره به نزدیک بودن نمازی به کی روش گفت: نمازی در استیل آذین دستیار من بود. به من می گفت باید به فدراسیون بروم و زمینه آمدن کی روش را هموار کنم. به طور مرتب هم پیش آقای کفاشیان می رفت. در واقع نمازی جزو اولین نفراتی بود که در کنار کی روش قرار گرفت و البته کی روش خیلی زود نسبت به مربیان ایرانی بدبین شد. می توانم بپرسم چرا؟ آقای نمازی به این سئوال جواب بدهد. ضمن اینکه او به هیچ وجه از مربیان ایرانی شناخت نداشت اما به کی روش اطلاعات غلط داد. چه کسی در کنار کی روش بود؟ چه کسی برای او ذهنیت به وجود آورد؟ جواب ساده ای دارد.

این عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: از زمانی که افشین پیروانی در کنار کی روش قرار گرفته است ذهنیت کی روش تا حدود زیادی نسبت به مربیان ایرانی مثبت شده است! چرا قبل از این چنین ذهنیتی نداشت. ماجرای ساده ای است. پیچیده هم نیست.

وی در واکنش به اظهار نظر معینی که درباره کی روش گفته است او درباره رحمتی خودخواهی می کند نیز اینگونه واکنش نشان داد: آقای معینی نظر شخصی خودش را گفته نه نظر کمیته فنی را. هر کسی می تواند نظر خودش را بگوید اما من در این مورد طور دیگری فکر می کنم. چون هر مربی سلیقه ای دارد و ما باید به سلیقه سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.