قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام گفت: برای بازگشت زائران از مرز مهران و انتقال آنها به اقصی نقاط کشور ۳ هزار دستگاه اتوبوس مدنظر قرار گرفته است.

انتقال زائران از مرز مهران با ۳ هزار اتوبوس

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مهرداد جهانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه تاکنون 616 هزار نفر از مرز بین المللی مهران به کشور عراق عبور کرده اند، اظهارداشت: در طی 48 ساعت گذشته بیش از 140 هزار نفر از مرز بین المللی مهران گذر کرده اند که این میزان دو برابر ترددهای ثبت شده در مرزهای شلمچه و چزابه بوده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی زیرساخت های مرز بین المللی مهران و ناوگان حمل و نقل عمومی استان ایلام آماده ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی است، افزود: برای تسهیل در تردد زوار، بیش از 500 دستگاه اتوبوس کار حمل و نقل زائران از مبادی ورودی و پارکینگ های مهران به پل زائر و پایانه را بر عهده دارند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام به ترافیک سنگین مسیرهای منتهی به شهر مهران اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: اوج ترافیک در منطقه کنجانچم در 20 کیلومتری شهر مهران دیده می شود که عبور و مرور به کندی صورت می گیرد، لذا از رانندگان درخواست می کنیم که با صبر و حوصله رانندگی کرده و از سبقت غیرمجاز خودداری کرده تا شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.