قدس آنلاین – رها واعظی: OnePlus هشدار داد که کاربران دستگاه های الکتریکی، از کابل USB نوع C گوشی های هوشمند جدید OnePlus برای دستگاه هایی غیر از این دستگاه استفاده نکنند.

خطر استفاده از کابل USB نوع C گوشی های هوشمند OnePlus

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، به تازگی یکی از مهندسان گوگل در گوگل پلاس خود در خصوص خطر استفاده از کابل USB نوع C گوشی های هوشمند جدید OnePlus برای سایر دستگاه های الکتریکی گزارش داد.

کابل USB نوع C کمپانی OnePlus، نسخه ی 1.1 می باشد و استاندارد لازم برای استفاده به عنوان کابل نوع C را ندارد.

تنها گوشی های هوشمند OnePlus 2 می توانند بدون هیچ خطری از این کابل به عنوان شارژر بهره گیرند.

استفاده از این کابل برای سایر دستگاه های الکتریکی غیر از OnePlus، ممکن است باعث آسیب رسیدن به دستگاه ها شود.

در حال حاضر OnePlus به خطای خود در این زمینه اعتراف و عنوان کرده است که تنها کابل USB نوع C گوشی های هوشمند OnePlus دارای مشکل می باشد و آداپتور نوع C با همه ی دستگاه های متفرقه سازگاری دارد.

خوشبختانه کمپانی OnePlus قصد دارد، خسارت کاربرانی را که با استفاده از این کابل در دستگاه های غیر از گوشی هوشمند OnePlus 2 دچار مشکل شده اند، پرداخت کند.

البته این در صورتی است که در خسارت وارد شده، گوشی هوشمند OnePlus 2 با این کابل به دستگاهی دیگر متصل شده باشد.

امکان دریافت خسارت از این کمپانی تا پایان ماه دسامبر وجود دارد، البته اگر خسارت وارد شده، به دلیل استفاده از این کابل در دستگاه های دیگر بدون دخالت گوشی هوشمند OnePlus 2 بوده باشد، هزینه یی به کاربران پرداخت نخواهد شد.

OnePlus تایید کرده است که در حال حاضر، کار بر روی توسعه ی کابل USB نوع C و آداپتورهایی با مقاومت 56 را آغاز کرده است. این در حالی است که مقاومت آداپتورهای فعلی تنها 10 می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.