هاشم رسائی فر: هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز از ساعت ۱۶ با برگزاری ۶ دیدار آغاز خواهد شد.

فرش آرا پشت سد تأسیسات

در این هفته تیم صدرنشین گیتی‌پسند که هفته گذشته با توجه به حضور نداشتن حریفش یعنی فردوسی مشهد توانست براحتی به رده اول جدول صعود کند، به مصاف مس سونگون خواهد رفت. این دیدار مهم‌ترین بازی هفته به حساب می‌آید، چرا که مسی‌ها هم یکی از چهار تیمی هستند که با 36 امتیاز در بالای جدول قرار گرفته‌اند و به دلیل تفاضل گل کمتر رده سوم را از آن خود کرده‌اند.

تأسیسات دریایی و  فرش‌آرا برگزار کننده یکی دیگر از دیدارهای مهم این هفته خواهند بود. شاگردان وحید شمسایی در این هفته در حالی میزبان فرش آرایی‌ها هستند که با توجه به برگزاری مراسم بهترین‌های فوتسال آسیا و مصدومیتی که وحید شمسایی دارد، حضور او در این بازی در هاله‌ای از ابهام است. با این تفاسیر و با توجه به شرایط فنی خوبی که فرش‌آرا در چند هفته اخیر به دست آورده است، باید دید جدال تأسیساتی‌های مدعی و فرش آرایی‌های متحول شده به کجا خواهد انجامید؟

فردوسی مشهد و آذرخش بندرعباس نیز امروز برگزارکننده دیدار تیم‌های انتهای جدولی خواهند بود. فردوسی در این هفته به مصاف تیم رده یازدهمی خواهد رفت که بالای سر آنها قرار گرفته‌است و این فرصت را خواهد داشت تا در خانه بعد از چندین هفته، پیروز از بازی خارج شود.

برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

مس سونگون ورزقان – گیتی پسند اصفهان

شهید منصوری قرچک – مقاومت البرز

یاسین پیشروی قم – حفاری اهواز

فردوسی مشهد – آذرخش بندرعباس

میثاق تهران – دبیری تبریز

تأسیسات دریایی ایران – فرش آرا مشهد

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.