مسعود عباسی : صدرنشینی استقلال در رقابت های لیگ برتر مشکلات مالی استقلال را به نوعی پوشش داد تا منتقدان دیگر به سراغ این معضل نروند

«سبک دست» همسر بازیگر معروف را به دادگاه می کشد؟!

اما برخلاف منتقدان بازیکنان همچنان پیگیر وصول مطالبات هستند تا حدی که آنها قبل از بازی برابر نفت تهران به پرویز مظلومی پیغام دادند اگر تا ابتدای هفته جاری مشکلات مالی برطرف نشود در تمرینات تیم شرکت نخواهند کرد. مسوولان باشگاه که اصلا دوست نداشتند دوباره حاشیه های بحران بی پولی را تجربه کنند دست به دامن نماینده اسپانسر باشگاه شدند تا شاهرخ سبک دست با تزریق پول به کمک آنها بیاید.

شاهرخ سبک دست که تاکنون نزدیک به 13 میلیارد تومان در جریان فصل چهاردهم و پانزدهم برای استقلال هزینه کرده به مدیران این باشگاه وعده داد به زودی مشکلات مالی باشگاه برطرف خواهد شد اما در برهه کنونی نقدینگی لازم برای پرداخت وجود ندارد مگر اینکه یکی از اسپانسرهای پشت پیراهن تعهدات خود را پرداخت کند.

گفته می شود شاهرخ سبک دست به عنوان مجری اصلی اسپانسرینگ باشگاه استقلال از شرکت «ری را» مبلغ درشتی بالغ بر نیم میلیارد تومان به باشگاه استقلال طلبکار است اما هنوز مدیران این شرکت نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام نکرده اند به همین دلیل حالا شاهرخ سبک دست تصمیم گرفته از طریق قانونی پیگیر وصول این طلب شود . بر اساس اخبار دریافتی گفته می شود سرمایه گذار اصلی این شرکت همسر یکی از بازیگران زن سینمای ایران است که ابتدای لیگ خود متعهد شده بود این مبلغ پرداخت خواهد شد اما پس از چند هفته این مجموعه متوجه شد هزینه سنگینی را تعهد کرده به همین دلیل از پرداخت تعهدات خود سرباز زد .

گفته می شود اگر سبک دست بتواند ثابت کند که رئیس هیات مدیره این شرکت هم تعهدات خود را زیر پا گذاشته در جریان رسیدگی به این پرونده همسر این بازیگر سینمای ایران هم به دادگاه احضار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.