اخبار ويژه /   واکنش «سی ان ان» به نجات خلبان روس

  واکنش «سی ان ان» به نجات خلبان روس

باشگاه خبرنگاران: شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد ستایش ژنرال قاسم سلیمانی از عملیات نجات خلبان روس، توجه همگان را جلب کرده و  اگر حضور ایران در فرایند عملیات نجات خلبان روس درست باشد، این مسأله از توان فزاینده عملیاتی ایران در تحولات داخل سوریه، حکایت دارد.

 

 عملیات ترکیه با چراغ سبز آمریکا

الف: «پل کریگ رابرتس» نویسنده و خبرنگار آمریکایی، احتمال تأمل برانگیزی را درباره سرنگونی جنگنده سوخو24 روسی بر فراز سوریه مطرح و تصریح کرد: کسب اطلاع درباره یک فناوری نظامی «شگفت انگیز» روسی، علت این حمله بوده و ترکیه با چراغ سبز آمریکا دست به این حمله زد.

 

 نامه جالب مرد ایرلندی به داعش

تابناک: یک مرد ایرلندی در نامه ای جسورانه به داعش، این گروه تروریستی را بشدت تحقیر کرد. این مرد ایرلندی نامه ای 800 کلمه ای برای داعش نوشت و در آن به داعش گوشزد کرد اگر کوچکترین درگیری از جانب شما در کشور ما رخ دهد، ما این را آغاز جنگ می پنداریم و سوگند می خورم تا پای جان با شما می جنگیم.

 

  اجرای حکم اعدام شیخ نمر، هفته آینده

فردا: یک منبع نزدیک به وزارت کشور عربستان در توییتر اعلام کرد که حکم اعدام شیخ «نمر النمر» هفته آینده اجرا می‌شود.

 

 ادعای بازداشت 2  کنیایی مرتبط با ایران

عصرایران: رئیس پلیس کنیا مدعی شد، دو کنیایی را که با سرویس‌های اطلاعاتی ایران ارتباط داشته‌اند، دستگیر کرده است.

 

  حملات پاریس، ساخته امپریالیست است

مشرق: «استفان لندمن» از نظریه پردازان بنام آمریکا با فریب خواندن حملات پاریس، این حملات را ساخته و پرداخته کشورهای امپریالیستی دانست و هدف از آن را پیشبرد سیاست های امپریالیستی دانست.

 

 نفت داعش،  بشکه‌ای چند؟

تسنیم: موفق الربیعی، مشاور سابق امنیت ملی عراق می‌گوید: ترکیه به گروه تروریستی داعش اجازه می‌دهد تا نفت عراق و سوریه را بشکه‌ای 20 دلار به فروش برساند و این نصف ارزش بازار این مواد است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.