دو مرد که در جنایت‌های جداگانه در مشهد مرتکب همسر و فرزندکشی شده بودند، دیروز در بازجویی‌های جنایی به تشریح انگیزه خود پرداختند.

بیکاری؛ انگیزه دو مرد از قتل زنان در خواب

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازجام‌جم، در نخستین پرونده مرد 36 ساله‌ای در کوچه خاکستری منطقه سیدی مشهد، همسر 33ساله و دختر 14ماهه‌اش را به قتل رساند. راز این جنایت ساعت 22 چهارشنبه همزمان با گزارش قتل به پلیس فاش شد. قاضی سیدجواد حسینی، بازپرس ویژه قتل مشهد با حضور در محل جنایت تحقیقات در این زمینه را آغاز کرد.

جسد زن جوان که با ضربات جسم سخت به سرش به قتل رسیده بود، در پذیرایی خانه کشف شد. جسد دختر 14 ماهه او نیز در حالی که خفه شده بود، در فاصله کمی از جنازه مادرش قرار داشت. پدر خانواده به نام حسین نیز همزمان با این جنایت ناپدید شده بود. او شامگاه دوشنبه نزد پدر و مادرش رفته و صبح سه شنبه با ترک آنجا ناپدید شده بود.

این موضوع احتمال قتل در شامگاه دوشنبه را مطرح کرد که با گزارش پزشکی قانونی در مورد قتل طی 36 ساعت گذشته، این فرضیه قوت گرفت.

بازپرس جنایی سه برادر حسین را به اتهام همدستی در فراری دادن متهم دستگیر کرد که آنها پس ازآزادی، مخفیگاه برادرشان را اعلام کردند.

با اطلاعات به دست آمده،کارآگاهان متهم به قتل را دستگیر کردند. میثم پس از انتقال به دادسرا به قتل همسر و دخترش اعتراف کرد و گفت: خانه و ماشین متعلق به همسرم بود. شامگاه یکشنبه با همسرم درگیر شدم و او تهدید کرد اگر سر کار نروم مرا از خانه بیرون می‌کند. این حرف باعث شد تصمیم به انتقام بگیرم. صبح دوشنبه همسرم در خواب بود که او را با ضربه‌های چکش کشتم. با فریاد همسرم، دختر 14 ماهه‌مان بیدار شد و شروع به گریه کرد که او را هم خفه کردم و برای این‌که اجساد متعفن نشود، بخاری را خاموش و پنجره‌ها را باز کردم. در این مدت در تهران و شیراز مخفی شده بودم که پس از بازگشت به مشهد دستگیر شدم.

متهم پس از اعتراف به قتل با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

قتل همسر با ضربه‌های چوب

دومین متهم به همسرکشی نیز زن 30 ساله خود را در خواب به قتل رسانده بود. بامداد جمعه و پس از مرگ زن جوانی در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد، تحقیقات پلیس برای افشای راز قتل آغاز شد. در تحقیقات مشخص شد، این زن بر اثر اصابت ضربه‌های جسم سخت به سرش به قتل رسیده است. قاضی حسینی و کارآگاهان سپس به محل قتل در روستای میامی اعزام و با آثار خون در یکی از اتاق‌ها رو به رو شدند. با شروع بازجویی از همسر مقتول، او گفت: حدود ساعت 5 بعدازظهر دو فرزندم را به منزل پدرم بردم. دو ساعت بعد وقتی به خانه بازگشتیم، با پیکر غرق در خون همسرم روبه‌رو شده و او را به بیمارستان رساندم که در آنجا متوجه مرگ او شدم. با توجه به تناقض‌گویی‌های متهم، تحقیقات از او ادامه داشت تا این که مرد جوان ظهر دیروز لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی بود بیکار بودم و سر همین موضوع با همسرم درگیری داشتم. شب قبل از جنایت هم در مورد بیکاری من و طلاهایی که همسرم به من داده بود، بحث کردیم. ظهر بچه‌هایم را به خانه پدرم بردم و خودم به خانه بازگشتم. همسرم در خواب بود. یاد حرف‌های او افتادم و چوبی برداشتم و با ضربه‌های آن همسرم را در خواب کشتم. بعد هم قصد صحنه‌سازی داشتم که موفق نشدم.

متهم قرار است به‌زودی صحنه قتل را بازسازی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.