روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شد که دولتمردان آمریکا از مقام های ترکیه خواسته اند که به منظور قطع مسیر ترانزیتی گروه تروریستی داعش مرزهای مشترک با سوریه را مسدود کنند.

آمریکا خواستار بسته شدن مرزهای ترکیه با سوریه شد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان؛ روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شد: آمریکا از ترکیه خواسته است برای قطع مسیرهای ترانزیتی اصلی گروه داعش با استقرار نیروهای بیشتر مرز با سوریه را ببندد.
این روزنامه به نقل از یکی از مقامات بلند پایه دولت باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا نوشت : بازی تغییر کرده است و مرز باید بسته شود.
به نوشته این روزنامه، ترکیه در ازای بستن مرز خواهان کمک مالی در رویارویی با موج آوارگان سوری و حمایت از ایجاد منطقه امن در سوریه است.
وال استریت ژورنال به نقل از مقامی در ترکیه افزود :  تنها بستن مرز برای حل مشکلات ما کافی نخواهد بود و خواسته های ترکیه را برآورده نخواهد کرد.
 یک مقام آمریکایی نیز به نوبه خود گفت امنیت مرزی مسئله ایست که ترکیه باید به ویژه پس از حملات پاریس ، از آن اطمینان حاصل کند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    خيلي خبر معنا داريست ...!!!!! يعني پذيرفته اند كه مرز تركيه بر روي داعشي ها تا بحال باز بوده و پذيرفته اند كه تركيه فقط به دستور آمريكا كار مي كند و پذيرفته اند كه صدور تروريسم به اروپا و فرانسه از مرز تركيه بوده ..... عجب دنياييه . قديما فقط تن فروش ها اينقدر وقيح بودند اما امروز بعضي از سياستمدران روي آنها را هم سفيد كرده اند.....