قدس آنلاین: استاندار خراسان شمالی گفت:اگر شهرداری در عملکرد خود خدمت صادقانه و مثبتی جهت رفاه حال مردم شهر داشته باشد این موفقیت وی به نفع مجموعه شورای اسلامی شهر رقم خواهد خورد چرا که شهردار انتخاب این اعضای شورای اسلامی بوده است.

تعامل  میان شهردار و شورای اسلامی موجب تسریع در روند توسعه و پیشرفت  می شود

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سید علی اکبر پرویزی در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد و شهردار اظهار داشت: تعامل هرچه بیشتر میان شهردار و شورای اسلامی موجب تسریع در روند توسعه و پیشرفت در مرکز استان می شود و به تبع شوراها و شهرداری های سایر شهرهای استان نیز باید این تعامل و هم افزایی را بایکدیگر داشته باشند.

وی افزود:شهردار باید میزان بدهی به پیمانکاران و مطالبات از ادارات را به صورت مستند به استانداری و اعضای شورای شهر بجنورد ارایه دهد که بخشی از این بدهی ها را با دستگاه های اجرایی تهاتر نماید.
پرویزی خاطرنشان کرد:همچنین طرح هایی که مصوب شده اما اجرایی نشده نیز باید مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته و به زودی تعیین تکلیف شود.
وی تصریح کرد:باید قدر این فرصتهایی که مردم در اختیار ما  قرار داده اند را بدانیم و با کنار گذاشتن اختلاف نظرها وهمکاری بیشتر جهت رفع مشکلات مردم قدمهای موثری را برداریم.
شایان ذکر است در پایان جلسه مقرر شد کمیته ای متشکل از سه نفر از اعضای شورای شهر و شهرداری بجنورد و دو نفر از نمایندگان دفتر فنی و دفتر امور شهری از استانداری کلیه موارد و مصوبات مطرح شده را ظرف یک ماه مشخص و در اصلاح بودجه 94 ، پیشنهادات بودجه 95 و دفترچه عوارض سال 95 توسط شورای شهر و شهرداری پیش بینی و ملاک عمل قرار گیرد و مواردی که به هر دلیلی قابل اجرایی شدن نیست حذف و سایر موارد در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
گفتنی است شهردار و اعضای شورای اسلامی شهربجنورد نیز در این دیدار به بیان مهمترین برنامه های پیش رو در جهت توسعه و بالندگی شهر بجنورد پرداختند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.