قدس آنلاین لرستان-با حضور فرمانده نیروی انتظامی لرستان، مشاوران انتظامی، پروفسور دلاور دکترای علوم تربیتی، اساتید دانشگاه، نخبگان علمی، استان و فعالان رسانه ای در اتاق فکر فرماندهی نیروی انتظامی مراسمی در راستای فراتحلیل احساس امنیت برگزار گردید.

لرستان به رتبه نوزدهم کشوری از لحاظ امنیت دست یافت

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه تشکیل این اتاق فکر برای نیروی انتظامی و عموم مردم بسیار مفید خواهد بود گفت : بحث اتاق فکر در حوزه امنیت مهم است چرا که هیچ موضوعی را نمی توان یافت که بدون فراهم بودن بستر امنیت به حیات خود ادامه دهد و رشد کند.

سردار محمد قنبری با اشاره به اینکه ارتقاء امنیت و احساس امنیت در جامعه با استفاده از ایده های نخبگان که هم مسایل را در میدان عمل احساس کرده اند و هم بینش علمی بالایی دارند محقق می شود اظهار داشت: تدبیر نخبگان و مشاوران حاضر در جلسه می تواند منجر به تولید نسخه ایی جدید و بومی برای استان شود. وییاد آورشد: در دو سال گذشته با یک برنامه ی علمی و از پیش تعیین شده و بلندمدت توانسته ایم 54 درصد جرایم عمومی را کاهش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان تصریح کرد: 68 درصد آمار جرایم جزء آمارهای ریز و به علت عدم امکانات و نبود زیرساخت ها اتفاق می افتد.

سردار قنبری با اعلام اینکه از طریق ناجا و وزارت کشور اخیراً در حوزه ی امنیت، لرستان از رتبه ششم کشوری به رتبه ی نوزدهم کشوری ارتقاء پیدا کرده است افزود: باید سعی کرد نگاهی را که از بیرون به استان لرستان می شود را به نگاه مثبت تبدیل کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.