سینا حسینی : ارتباط دوستانه محمود اسلامیان با مردان اقتصادی دولت حسن روحانی می تواند برگ برنده ای برای رئیس فعلی فدراسیون فوتبال در انتخابات آتی این فدراسیون به حساب آید...

فدراسیون به دنبال میزبانی بین المللی

ملاقات نایب رئیس اول فدراسیون با اسحاق جهانگیری و محمد نهاوندیان هرچند به عنوان ملاقات فوتبالی انجام نشده است اما قطعا در این ملاقات های اقتصادی همشهری علی کفاشیان موضوع گرفتن مجوز برای حضور کفاشیان از هیات دولت را مطرح کرده است.

گفته می شود محمود اسلامیان و علی کفاشیان در موقعیت کنونی ارتباط ایده آلی با یکدیگر دارند از این رو دور از انتظار نیست که اگر وزارت ورزش و جوانان برای گرفتن مجوز کفاشیان از هیات دولت اقدام نکند، محمود اسلامیان چهره اقتصادی و صنعتی فوتبال ایران برای کفاشیان این مشکل را برطرف کند.

اما نکته جالب توجه اینجاست که محمود اسلامیان بدون اشاره به جزئیات ملاقات های اخیرش با مسوولان دفتر رئیس جمهور، هدف اصلی خود در فوتبال را احیای حقوق فوتبال ذکر می کند و مدعی است که باید ابتدا مشکلات موجود را برطرف ساخت و در درجه دوم به سراغ گزینه های دیگر رفت. نزدیکان فدراسیون فوتبال معتقدند اسلامیان در تلاش است با رایزنی های پشت پرده ماجرای جنجالی حق پخش تلویزیونی مسابقات را حل و فصل کند تا به این واسطه بودجه قابل توجهی به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود آنگاه با تزریق این بودجه به باشگاه ها، نظر مثبت آنها بر ادامه سیستم مدیریت فعلی را جلب خواهد کرد که این مساله کار را برای انتخاب مجدد کفاشیان مهیا خواهد کرد.

به همین علت اسلامیان در تازه ترین اظهارنظرش در این خصوص به خبرنگاران گفته است:«باید ابتدا پول کافی داشته باشیم تا بتوانیم سایر برنامه های مورد نظر را به اجرا در آوریم!» منابع خبری نزدیک به فدراسیون فوتبال با رونمایی از سناریو انتخاباتی کفاشیان و اسلامیان مدعی شدند رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ملاقات های اخیر خود با مسوولان دولتی اعلام کردند اگر شرایط به درستی پیش برود می توانند میزبانی یک رویداد بزرگ بین المللی را برعهده بگیرند به شرط این که تداوم این مدیریت مهیا شود. حالا این افراد مدعی اند دولتی ها چراغ سبز خود را به کفاشیان و اسلامیان نشان دادند به همین علت باید شانس انتخابات مجدد کفاشیان را بالا دانست!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.