قدس آنلاین - ایلام: مردم شهرستان ملکشاهی موکبی در مهران برپا کرده اند از نان داغ و کباب داغ که نگاههای زیادی را به خود معطوف ساخته است.

پذیرایی از زائران به سبک ملکشاهی ها/ نان داغ و کباب داغ+ تصاویر    قدس آنلاین

به گزارش قدس آنلاین از مهران، در یکی از موکب های بر پا شده برای زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران، مردم مرزدار ملکشاهی روزانه 30 رأس گوسفند را از محل نذورات ذبح می کنند و با عشق و ارادت خاصی بساط کباب راه اندازی کرده اند و از زائران اربعین حسینی با دل و جان پذیرایی می کنند.

در این موکب، مردم ولایتمدار و عاشق اهل البیت (ع) شهرستان ملکشاهی با عشق فراوان، روزانه حدود 3 هزار سیخ کباب به همراه نان داغ تهیه و به زائران حسینی تقدیم می دارند.

به گفته یکی از بانیان این موکب که خواست نام اش به عشق حسین(ع) همچنان گمنام بماند، این برنامه پذیرایی از چند روز پیش در این مرز دایر شده است و تا پایان مراسم اربعین و بازگشت زائران همچنان در خدمت عاشقان اهل البیت (ع) خواهد بود.

گفتنی است شهرستان ملکشاهی در 44 کیلومتری جنوب ایلام قرار داد و از مناطق نزدیک به مرز مهران است و مسیر ملکشاهی - مهران یکی از مسیرهای جایگزین در مواقع اضطراری برای سفر به مرز بین المللی مهران است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.