قدس انلاین_مصطفی لعل شاطری: دبیر ستاد هفتمین نمایشگاه دستاوردهای علمی_پژوهشی حوزه علمیه خراسان گفت: نمایشگاه دستاورهای حوزه علمیه خراسان از ۲۹ آذر لغایت ۳ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۹ با حضور جمعی از نخبگان، اساتید و فعالان عرصه پژوهش حوزه های علمیه خراسان به مدت ۵ روز به همت بنیاد پژوهشهای اسلامی برگزار می شود.

بنیاد پژوهشهای اسلامی میزبانِ هفتمین نمایشگاه دستاوردهای حوزه علمیه خراسان

به گزارش قدس انلاین، حجت ‌الاسلام صفرعلی فتح ‌اللهی، در گفتوگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این نمایشگاه برای هفتمین سال است که برگزار می شود و نمایشگاهی مستقل محسوب می شود و محل برگزاری آن به مانند سالهای گذشته بنیادهای پژوهشهای اسلامی آستانقدس رضوی می باشد.

وی افزود: متولیان امر، مرکز علمیه خراسان و بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی می باشند و در کنار آنان سایر مراکز که در حدود 40 سازمان می باشند نیز به همکاری خواهند پرداخت. بر این اساس هفتمین نمایشگاه با گستره چشمگیری با بیش 1000 متر مربع برپا خواهد شد و تمامیِ مجموعه های بنیاد، در این نمایشگاه حضور و فعالیت خواهند داشت.

حجت ‌الاسلام  فتح ‌اللهی بیان داشت: نمایشگاه دستاورهای حوزه علمیه خراسان از 29 آذر لغایت 3 دی ماه از ساعت 9 الی 19 با حضور جمعی از نخبگان، اساتید و فعالان عرصه پژوهش حوزه های علمیه خراسان به مدت 5 روز با بیش از 20 نشست و همایش علمی_پژوهشی برگزار میشود.  

وی گفت: برای ارتقای سطح کمی و کیفی این نمایشگاه، چهار کمیته: علمی، اجرایی، ارتباطات و استقبال تشکیل شده که بر اساس آن ضوابط و سازو کارهای لازمه تعریف و برپایی این برنامه را برعهده دارند.

دبیر ستاد هفتمین نمایشگاه دستاوردهای علمی_پژوهشی حوزه علمیه خراسان عنوان کرد: امسال نسبت به سال گذشته استقبال بسیار بیشتری از این نمایشگاه شده است و مراکز درخواست دهنده برای حضور، نسبت به سال گذشته رشدی قابل توجه داشته اند.

وی درباره آثار مورد عرضه در این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: آثاری که در هشتمین نمایشگاه ارائه می شود، شامل شامل تولیدات تالیفی، نرم افزاری، فیلم و انیمیشن می باشد که در دو سال اخیر از سوی حوزه های علمیه تولید شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.