منابع آگاه افشا کردند که عربستان از روسیه خواسته است تا با ورود به پرونده یمن زمینه را برای خروج آبرومندانه سعودی از این مهلکه هموار کند.

 عربستان برای پایان یافتن جنگ با یمن دست به دامان روسیه شد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان؛ یک دیپلمات یمنی در مصاحبه با پایگاه nthnews گفت: عربستان پس از گذشت نزدیک به 9 ماه از تجاوز به یمن راه های خروج آبرومندانه از گرداب یمن را جست و جو می کند.

وی تاکید کرد که عربستان به شکل غیرمستقیم به شکست در تجاوز به یمن اذعان داشته است.

این منبع آگاه با اشاره به اینکه یک هیئت سعودی که اخیرا به مسکو سفر کرده است به طرف روس پیشنهاد داده که با ورود به پرونده یمن، ریاض را در توقف جنگ در یمن از طریق دیپلماتیک کمک کند، افزود: کاخ سفید پس از اطلاع یافتن از پیشنهاد عربستان به روسیه در مورد توقف جنگ در یمن و بازگشت به روند سیاسی خواستار ادامه تجاوز سعودی به یمن شده است.

این منبع یمنی اضافه کرد: آمریکا از این کار فراتر رفت و از متحدان اروپایی و رژیم صهیونیستی خواست تا با ارسال موشک، بمب و ادوات جنگی نیروهای مزدور را در یمن برای ادامه جنگ مجهز کنند.

این منبع آگاه در بخش دیگری گفت: آمریکا شکست در جنگ یمن را به مثابه فاجعه ای سیاسی و راهبردی برای این کشور و متحدان منطقه ای خود می داند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    1 0
    در بلاهت وهابي ها همين بس كه در هر جا پا مي گذارند در گل فرو رفته و فقط دم و گوش مي جنبانند . اين تو بميري از آن تو بميري ها نيست . پايان جنگ در سوريه و يمن روزي اتفاق خواهد افتاد كه سران رژيم وهابيت سرنگون و محاكمه شوند . اين عمل هم بدست ملت سوريه و يمن اتفاق خواهد افتاد نه به خواست اين و آن .