دادستان عمومی وانقلاب کرمان از کشف و توقیف ۴ کارگاه ساخت و ساز مشروبات الکلی خبر داد و گفت: ۶ نفر از متهمان اصلی این پرونده دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان شده‌اند.

کشف و توقیف ۴ کارگاه ساخت و ساز مشروبات الکلی/ دستگیری ۶ متهم اصلی پرونده
به گزارش قدس آنلاین، دادخدا سالاری در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه 4 کارگاه ساخت و ساز مشروبات الکلی در یک ماهه گذشته کشف و توقیف شده‌اند از دستگیری 6 نفر از متهمان اصلی این پرونده خبرداد.
وی افزود: در راستای مبارزه با اقدامات مجرمانه و سازمان یافته ودر جهت ارتقاء سطح امنیت و ایمنی جامعه و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی و اعمال حاکمیت برای تحقق جامعه اسلامی گزارشاتی مبنی بر فعالیت چند کارگاه در امر تهیه و توزیع مشروبات الکلی به صورت گسترده و باندی در سطح استان کرمان دریافت شد.
دادستان عمومی وانقلاب مرکز کرمان در ادامه بیان کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و بازپرس شعبه 15 طی چندین عملیات در یک ماهه گذشته تعداد 4 کارگاه بزرگ ساخت و ساز مشروبات الکلی که در امر تهیه و توزیع انواع مشروبات الکلی به صورت باندی در نقاط مختلف کرمان اقدام می نمودند کشف و منهدم و مجموعا 5670 لیتر انواع مشروبات الکلی در این عملیات ها کشف و ضبط کردند.
سالاری اضافه کرد: در عملیات صورت گرفته 6 نفر از متهمان اصلی دستگیر و 2 خودرو که در امر ارتکاب جرم مورد استفاده قرار می گرفته توقیف شده است. تحقیقات از متهمان  تا دستگیری سایر عوامل دخیل در ارتکاب این جرم همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.