قدس آنلاین – یزد : مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان ميبد از پرداخت ۵۸۰ ميليون ريال کمک موردي ويژه به نيازمندان و مددجويان تحت حمايت اين نهاد خبر داد.

پرداخت بيش از ۵۸۰ ميليون ريال کمک موردي ويژه به نيازمندان ميبدي

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،حسين زين الديني با بیان این خبر اظهار داشت : کميته امداد شهرستان ميبد به منظور حل مشکلات خانواده‌ها پرداخت کمک‌هاي موردي ويژه به مددجويان را در برنامه کاري خود دارد.

وي با اشاره به اينکه کمک‌هاي موردي ويژه از منابع امدادي به صورت بلاعوض و به صورت وام قرض الحسنه به نيازمندان و مددجويان پرداخت مي‌شود افزود: اين نوع کمک‌ها در مواقع ضروري و براي حل مشکلات درماني، عمراني، معيشتي و فرهنگي خانواده‌هاي تحت حمايت پرداخت مي‌شود.

زين الديني با بيان اينکه در شش ماهه نخست سال جاري بيش از 580 ميليون ريال کمک موردي ويژه به مددجويان تحت حمايت پرداخت گرديده است تصریح کرد: اين مبلغ به 506 خانوار مددجو و غير مددجو اعطا شده است.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان ميبد با اشاره به ساير حمايت‌هاي کميته امداد از خانواده‌‌هاي زير پوشش اين نهاد گفت: خوشبختانه با نظارتي که به صورت مستمر از وضعيت خانواده‌ها صورت مي‌گيرد، در حد توان نيازهاي آنها برطرف مي‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.