قدس آنلاین- يزد : با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان "تفت" ، سه برادر که در يک سرقت منزل، يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال طلا را به سرقت برده بودند شناسايي و دستگير شدند.

سارقان يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريالي طلاجات منزل در تفت دستگير شدند

به گزارش قدس آنلاین از يزد ،سرهنگ "احمدغلامزاده" اظهار داشت: چندي پيش بود که خبر سرقت از يک منزل "ويلايي" در روستاي "نصرآباد" اين شهرستان از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 دريافت شد و کارآگاهان پليس آگاهي در صحنه سرقت حاضر شدند.

غلامزاده ادامه داد: با حضور ماموران پليس در محل سرقت، مشخص شد که سارقان، قبل از سرقت، آشنايي کاملي از منزل داشته و در زماني که اعضاي خانواده براي تفريح به استان­هاي جنوبي کشور سفر کرده بودند در يک فرصت مناسب دست به سرقت 150 ميليون توماني طلاجات زدند.

سرهنگ غلامزاده گفت: کارآگاهان پليس در ادامه­ي تحقيقات خود متوجه شدند سه تن از فرزندان "سرايدار" اين خانه، داراي سابقه کيفري و سرقت مي­باشند که به همين منظور هماهنگي لازم با مقامات قضايي به عمل آمد.

وي افزود: با توجه به اينکه متهمان پس از انجام سرقت به استان هاي ديگر متواري شده بودند تحقيقات گسترده ماموران پليس براي دستگيري آنها ادامه داشت تا اينکه خبري مبني بر حضور سارقان در "شيراز" به دست آمد.

احمد غلامزاده گفت: تيم عملياتي پليس آگاهي شهرستان تفت ضمن اخذ نيابت قضايي، دو تن از سارقان را در مخفيگاهشان در "شيراز" دستگير و به اين شهرستان منتقل کردند و متهمان در بازجويي هاي اداره پليس به سرقت يک ميليارد و 500 ميليون ريال طلاجات از اين منزل ويلايي با همدستي ديگر برادرشان اعتراف کردند.

 فرمانده انتظامي شهرستان تفت با بيان اينکه متهم سوم اين پرونده نيز که به جرم سرقت در زندان به سر مي­برد شناسايي و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: سارقان با حکم قضايي، تحويل ندامتگاه مرکزي يزد شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.