قدس آنلاین: جمعی از بازنشستگان صندوق فولاد در اعتراض به عدم پرداخت دو ماه حقوق معوقه خود مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند.

صندوق بازنشستگان فولاد باز هم داد بازنشستگان را درآورد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حدود 300 نفر از بازنشستگان صندوق فولاد اصفهان در اعتراض به عدم پرداخت دو ماه حقوق معوقه و همچنین مشکلات بسیاری که مسئولان وزارت تعاون بابت حق و حقوق شان برای آنها ایجاد کرده اند، هماهنگ با بازنشستگان این صندوق در سراسر کشور، مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند.
معاون فنی و عملیاتی کانون بازنشستگان صنعت فولاد استان تهران در گفت‌و گو با خبرنگارما، در خصوص تجمعات بازنشستگان صندوق فولاد در سراسر کشور، بیان داشت: متاسفانه علاوه بر پرداخت نشدن دو ماه حقوق بازنشستگان صندوق فولاد، مطالبات آنها بابت سختی کار، گروه و حق مدیریت که مربوط به چند سال فعالیت آنها بوده، همچنان پرداخت نشده است.
ابرهیم دستمزد با تاکید بر اینکه صندوق بازنشستگان فولاد خصولتی است نه خصوصی، گفت: سوال اینجاست اگر این صندوق خصوصی است چرا مدیران آن از بخش های دولتی از جمله تامین اجتماعی هستند.
وی افزود: مجلس، شورای نگهبان و دولت طبق ماده 59 مصوبه قانون بودجه سال 91 و 92 قرار بود مطالبات بازنشستگان فولاد را از اموال و دارایی های وزارت صنعت، معدن و تجارت بپردازند.
به گفته معاون فنی و عملیاتی کانون بازنشستگان صنعت فولاد استان تهران ، مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد طی دو ماه گذشته 370 میلیارد تومان است که سهم 45 هزار نفر بازنشسته این صندوق در شرکت های فولاد مبارکه، ذوب آهن و معدن پیربکران اصفهان، 185 میلیارد تومان است.
البته این تجمعات برای نخستین بار نیست که اتفاق می افتد و طی ۳ سال گذشته بازنشستگان صندوق فولاد اصفهان بارها و بارها نسبت به عدم پرداخت حقوق معوقه خود اعتراضات مکرری داشته اند و حتی دامنه نارضایتی آنها به مجلس نیز کشیده شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رمضانعلی هستم - بازنشسته ذوب آهن IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    4 0
    خداااااااا حق ما را از اینها بگیره انشاءالله
  • دخانیاتی IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    0 2
    بازنشستگان فولاد باید دندان روی جگر بگذارند و تحمل کنند شلوغ کاریهای آنها باعث شده است مزایای کارکنان دخانیات کاهش یابد ما کارکنان دخانیات نمی خواهیم تامین کننده حقوق بازنشساگان فولاد باشیم
  • عظیم پاکزاد IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    4 1
    من یک سوال از متولیان مجلس ودولت ودرپی ان یک جواب منطقی نیز می خواهم .. چرا خانواده من باید چهار سال تمام تاوان وهزینه ندانم کاری مدیریت صندوق بازنشستگی را بدهد. وچرا نتیجه بیست وپنجسال کار در شرایط سخت وگرما چنین خوار وخفیف گردد، که حتی بانکی که از ان حقوق میگیری برایت اعتباری قایل نشود
  • علیومرادپور IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    1 0
    امروز بیست وقفتم دی ماه است ما هنوز حقوق اذر ماه را نگرفتیم ضمن تشکر از قدس انلاین که نظرات خفه شده ما را منعکس میکند ما زیر مجموعه هیچوقت به کسی توهین نمی کنیم این اولیلی امور هستند که با سر در گریبان گذاشتن واز روند صحیح خارج کردن زندگی ما که به ما توهین میکنند،و ما فقط صبر،،صبر،،صبر،،
  • عظیم IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    1 0
    ایا در این سرزمین مرجع تظلم خواهی وجود دارد.از این ظلمی به کارگرانی که با ا.میلون تومان حقوق.وانهم با تاخیر سه ما،وبا این تورمی که وجود دارد.وبخواهد شرافتمندانه و با ابرو زندگی کند.برود وبازگو کند.تا بتواند حق حقوق خودش را گدایی نکند.وداد خود را بستاند،،،، ایا وجود دارد چنین جایی.ومرجع قضایی؟....کجاست؟