مدیر رادیو اربعین اعلام کرد : بر اساس استقبال گسترده مردمی از رادیو اربعین این شبکه تا ۳۰ صفر به کار خود ادامه می دهد و از شنبه برنامه هایش را معطوف به راهپیمایی زائران به سوی حرم رضوی می کند.

هر جای ایران باشید، ما شما را کربلا می بریم

به گزارش قدس انلاین،رضا کوچک زاده در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار کرد : چه زائران و چه مردم عادی می توانند در کانال تلگرامی این رادیو به نشانی baradioarbaeen @ نیز عضو شوند و عکس ها، فیلم ها و فایل های صوتی خود را درباره امام حسین (ع) با هم میهنان شان به اشتراک بگذارند.

او با تشکر از مردم که تا کنون هزاران عکس و فیلم و فایل صوتی به این شبکه فرستاده اند، گفت : مردم می توانند دلواژه ها و دلنوشته های شان را نیز به شماره 30000955 برای رادیو اربعین بفرستند.

به گفته کوچک زاده، این شبکه نه تنها برای دو میلیون زائر ایرانی فارسی زبان طراحی شده است بلکه میلیون ها ایرانی، در سراسر کشور که سعادت این سفر معنوی را نیز پیدا نکرده اند، شنونده این رادیو هستند تا حال و هوای اربعین را از صمیم قلب حس کنند.

رادیو اربعین که تقریبا از دو هفته پیش آغاز به کار کرده است وظیفه دارد علاوه بر انعکاس حال و هوای عزاداران اربعین حسینی ، واقعه عاشورا را با جزئیات روایت کند و آخرین اطلاعات را شیوه خدمت رسانی به زائران در اختیار شنوندگانش قرار دهد.

این رادیو هم اکنون بر روی موج اف ام ردیف 95.5 مگاهرتز در تهران و استان های مرزی کشور و همچنین بر روی DVBT برای مخاطبانش در کل کشور قابل دسترسی است.

همچنین به گفته کوچک زاده از شنبه این هفته امواج این شبکه رادیویی در مشهد مقدس روی فرکانس 95.5 مگاهرتز قابل دسترسی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.